Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 29 de septiembre de 2008

Biscuit de iogurt amb massana







L'altre dia vaig fer un biscuit de iogurt, que pot servir per moltes bases de pastissos. Avui l'he fet amb un motlle diferent i posant també trossets de massana per dintre. He fet servir lo motlle que vaig coleccionar amb La Vanguardia i que ja tenia ganes d'estrenar.

De vista m'encanta i de gust estava de la muerte. Avui este postre va dedicat a los que estan a la Índia.
Nota per a celíacs: podeu fer amb el mateix motlle i afegint taquets de massana, amb este biscuit sense gluten.




5 comentarios:

Assumpta dijo...

Què vol dir que aquest post està dedicat a los que estan a la Índia... i els pobres que estem a Reus, què??

Porta cap aquí un tallet, dona!!! :-)

Marta dijo...

Bajoqueta, que bè recepta nova, que sapigues que sempre em miro las tevas receptas, et tinc a la meva llista de blogs de cuina preferits, no et faig la rosca .....es veritat.

Sigues benevola amb el meu pa!!!!!.

molts de petonicos, sempre.

HristoStroichkov dijo...

Et passo un enllaç a vore si te mola
http://vdeveganx.livejournal.com/

bajoqueta dijo...

Assumpta tia! que sempre estàs robant menjar :P Als de Reus ni agua jajaja. Va que un altre dia ja te faré un altre per a tu.

Martona: gràcies per passar-te pel meu blog, en breu he de preparar un altre i llavors suposo que hi haurà més moviment entre els dos que tindré.

Hristo: molt xulo segur que faré algunes receptes d'allí, me'l guardo.

Assumpta dijo...

Tinc ganona... no en queda gens, ja?

A més, jo no sóc de Reus, sóc de Barcelona. A Reus hi estic segrestada (ai, ai, si em llegeix algú de Reus)

De veritat que no et faig llàstima? :-PPP