Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

jueves, 2 de abril de 2009

Truita d'alls silvestres i pinyons

*
Esta truita es la primera que aporto a la recopilació de Tortillas sin gluten“, aviam si em dóna temps i puc fer algunes més abans del dia 15. L'he tret de la pàgina DIRECTO AL PALADAR. Estaba molt bona, i los pinyons li donaven un toc cruixentet.
*
*
Ingredients:
  • 8 ous

  • 1 manat d'alls silvestres (20 aprox.)

  • 1 grapadet de pinyons

  • oli d'oliva

  • sal

(Esta és la recepta original, jo la vaig fer nómés per a dos, amb 2 ous, 4 allets i uns poquets pinyons).

Nota per a celíacs: vigilar amb la marca dels pinyons, ha de ser apta.


Elaboració:

  1. Netejem i trossejem los alls.

  2. Els coem a foc lent en una paella amb un poquet d'oli i sal.

  3. Los anem donant voltes perquè no es cremen, i afegim los pinyons.

  4. Batem los ous amb un polsim de sal.

  5. Afegim a la mescla dels ous, los alls i los pinyons, i tirem a la paella.

  6. Fem la truita per una part i després per l'altra.


Bon profit!



Recepta extreta de la pàgina: DIRECTO AL PALADAR


19 comentarios:

Gemma dijo...

Una truita o un remenat d'alls silvestres és de les coses més senzilles i delicioses que es poden menjar.
I amb el toc cruixent dels pinyons torrats, encara queda més bona!

La cuina vermella dijo...

Quina idea més genial, amb pinyons!!! deu estar de mort! un petó.

ANNAFS dijo...

Ara que és el temps, tinc molta costum de fer truita amb alls tendres, però mai hi he posat pinyons. Segur que la propera vegada ho provo.
ptns.

Mercè dijo...

Noia, la idea d'afegir-hi els pinyons m'ha encantat! Així deu quedar la truita ben cruixent, no? :)
Genial!
Petons!

maragda dijo...

Quina recepta més delirant de bona!
Un petonàs!

Assumpta dijo...

A aquestes hores ja no te'n deu quedar oi?... no, res... ja m'ho pensava... snifff

Jordicine dijo...

M'encanten els alls!!!

Mai dijo...

Hola , vinc de nou i si em deixes em quedo , la truita d´alls tendres m´encanta i això de posar-li pinyons s´ha de probar , les crestes que vas presentar al HEMC ideals de debó .
Ens anirem veient , una abraçada

bajoqueta dijo...

Gemma: segur que molta gent quan faigue una truita així ho provarà. No costa res, només afegir un grapadet de pinyons :)

La cuina vermella: d'algo m'ha de servir les hores que passo navegant i buscant idees aquí i allí.

Anna: prova-ho, segur que sorpendràs.

Mercè: per trencar amb la rutina de fer-la sempre igual va molt bé.

Luculus: les truites són genials!

Assumpta: pensa que quan jo penjo les receptes allò ja està menjat i remenjat jajaja. Hauries de venir baix de casa per agafar-ho a temps ;)

Jordi: fes-te'n una i voràs que bona :)

Mai: benvinguda, aquí està convidat tothom :) Ai ja estan demanant repetició de les crestes jajaja.

Eva dijo...

Quina bona pinta...
Estic aprenent molt amb les teves genials receptes!!!
Una abraçada!!!

MªJose-Dit i Fet dijo...

Què original utilitzar pinyons, no ho he provat mai i penso fer-ho....una recepta molt abellidora de debó...petonets

bajoqueta dijo...

Eva: m'agrada molt cuinar, i de vegades m'agradaria que a tothom li agradés com a mi. Encara que sigue a ratets lliures tothom hauria de posar-se a la cuina.

Maria José: és molt bona t'ho puc assegurar i repetirem!

Unknown dijo...

Fa molt bona pinta, deu ser deliciós, sino fora...

que una de les poques coses que no m'agraden són els alls tendres. :(

Margarida dijo...

El Pere és l'únic de casa que menja truites d'alls (els altres tenim manies, i com diu la meva mare "no les curen els metges"). La propera vegada li posaré pinyons, a veure si encara li agrada més.
Bona Setmana Santa!

bajoqueta dijo...

Joan: a mi tampoc m'agradaven fa uns anys, però los vaig provar i m'encanten! Però se't perdona que tu menjes més coses que jo :)

Margarida: uff si te contés totes les manies que tinc jo no acabavem jeje. Segur que li agrada més amb los pinyons :)

Mon dijo...

l'he provada esta "de muerte" de lo bonissima que m'ha quedat

bajoqueta dijo...

Mon: me n'alegro moltíssim! A vore quan tindràs camara eh! que jo vull vore com te queden los menjarets que fas :)

Alicia (canelona) dijo...

uff! los ajos los tengo y los piñones también...¡¡nunca se me hubiese ocurrido echar piñones a una tortilla! Que original!

bajoqueta dijo...

Alicia: ha sorprendido a mucha gente. Es que es otra variante muy crujiente.