Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

miércoles, 9 de septiembre de 2009

Wan-tun frito

.
*
Esta recepta segur que l'heu menjat en algun restaurant xinès, pot fer-se a casa també. No sé si és cert que és asiàtica o no... però ens ho creiem els que no podem anar allí :) La vaig trobar al blog de Carmen, CAPRICHOS SIN GLUTEN, que ella al mateix temps l'havia vist publicada per Ponchilu al foro de MUNDO RECETAS. Amb aquesta massa poden fer-se també rollets de primavera. Us recomano visitar la recepta de Mundo Recetas, ja que hi ha unes fotos molt explicatives de com fer-los. No és difícil, però si entretingut.
*
Ingredients:

  • 100 g. de farina d'arròs NOMEN
  • 160 ml. d'aigua
  • 1 pessic de sal
  • farcit: carn picada

Nota per a celíacs: la farina d'arròs d'aquesta marca és totalment apta.

Elaboració:

  1. Fregir una mica la carn.
  2. Mesclar la farina amb l'aigua i la sal.
  3. Amb un pinzell damunt un full de silicona o paper del forn damunt d'un plat, pincelar una capa fineta de massa en forma quadrada. Posar al microones unos 30-40 segons a màxima potència. Han de quedar fets però flexibles. Posar damunt de la primera capa una mica més de pasta i tornar a posar al microones.
  4. Posar damunt una mica de carn picada, doblegar en diagonal.
  5. Fregir en abundant oli calent, i deixar-los escórrer sobre paper absorvent.

Bon profit!

Recepta trobada a: CAPRICHOS SIN GLUTEN y MUNDO RECETAS

*

15 comentarios:

Mònica dijo...

Bajoqueta, m'encanta la recepta i és facilíssima.
A veure si en faig uns rotllets amb verduretes!
Un petó
Mònica

Eva Flores dijo...

senzills i bons. m'encanten els wan-tun.
pt!

Gemma dijo...

La pasta wan-tun original també està feta amb farina d'arròs?
T'ha quedat un plat ben exòtic, perfecte per sorprendre als convidats més exigents ;)

ANNAFS dijo...

No sabia que per fer els rotllets també s' utilitzés farina d' arrós.
Ques uposo que és el mateix que la semola d' arrós no?

No tot són postres dijo...

bajoqueta, no se m'hagués acudit mai fer-ho a casa. T'ha quedat perfecte.
PTNTS
dolça

Unknown dijo...

Impressionada estic!!!!, no tenía la recepte de la masa, i es ven fàcil!!!!la penso fer si o sí. Una presentaciò de revista, guapa de veritat. Petons reina de la cuina xinesa,jaja, ( segur que no tens coneguts asiàtics? jaja).

Assumpta dijo...

Només he estat una vegada a la meva vida en un restaurant xinés!! De veritat!! I va ser a Paris!! :-))

Això si... si ho has fet tu segur que està bo :-))

("Frito" vol dir "fregit" o és una paraula xinesa? jeje)

Margarida dijo...

Jo només he anat una vegada a un reataurant xinès i era quan estudiava, fa uns trena anys, i no recordo haver menjat res semblant. però té molt bona pinta. I tan ràpid de fer! I amb el farciment que a un li agradi més!
Un petó

bajoqueta dijo...

Mònica: jo vaig fer això perquè tenia just aquell dia una mica de carn picada. Però la propera amb rotllets :)

Eva: són molt bons :)

Gemma: jo diria que ells la deuen fer amb farina de blat, però com jo no puc, pos amb la farina d'arròs ja me va bé :) Si es fa amb farina de blat la quantitat potser canvia, però també estaran bons.
De moment només los ha provat bajoqueto, que ell és lo catador oficial, després passarem als invitats, però segur que a la meua família els encanta :)

Anna: bueno la sèmola d'arròs és una mica més amb trossets per dir-ho d'alguna manera, se fa servir per sopes, cremes, etc.
La farina d'arròs és molt fineta, i es digereix molt bé, cosa que els celíacs ho necessitem :) La farina d'arròs la pots trobar fàcilment al Mercadona i altres supers, la de la marca NOMEN (que jo només conec esta i a més és de la meua terra).

Dolça: jo tampoc pensava que era tan fàcil de fer. Bueno fàcil ho és lo que és entretingudet de fer.

Elvira: pos ja saps, a preprar-la per a la teua família, segur que els encantarà. Tan de bo sabés fer coses no tan comercials jajaja. Ja et dic molt de xinès pel barri, potser tan de vore'ls algun coneixement m'han passat per telepatia jajaja.

Assumpta: bueno els d'aquí tots són exactament iguals, lo bo seria provar un d'allà. Cosa que jo no m'atreviria, ja que tenen bitxos i coses d'estes... i si a mi me costa menjar carn ja no te dic lo que me costaria menjar bitxos fregits jajaja

Frito en xinès vol dir: "fregir amb oli i treure un menjar boníssim" jajajaja. A que no ho sabies?

Margarida: Ah pos als restaurants sempre n'han fet, jo crec que des que van venir els xinesos a Espanya que no han canviat el menú jajaja. Amb rollets de verduretes ha d'estar boníssim!

Jordicine dijo...

Això ja no em va tant. Petó, Bajoqueta.

bajoqueta dijo...

Jordi pues res, a esperar una altra recepta :)

OLLES I SOMRIURES dijo...

No ho he tastat mai. Salut!!!!

bajoqueta dijo...

Olles, no és cap manjar però està molt bo per picar i així :)

Tati dijo...

ADORO EL WANTUN FRITO! GRÀCIES!

bajoqueta dijo...

Tati, pues ja saps! a provar de fer-los! :)