Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

miércoles, 22 de octubre de 2008

Truita de pataca



Un dels menjars preferits de tota la vida. No ne menjo tampoc cada dia, però de tant en tant en necessito una, sinó m'agafa com a mono. Si ara m'ho prohibissin amb la meua dieta, me moro. Per sort ne puc menjar i continuaré fent-ne moltes més.
* * *
Ingredients:
  • pataques
  • ous
  • oli
  • sal

Nota per a celíacs: tots los ingredients són aptes.

Nota: no poso quantitats ja que cadascú la fa d'una manera, l'important és que quan es mesclen les patates amb los ous queden ben cuallat, ni que ne sobre ni que ne falte ou. Hi ha gent que li posa ceba, però a casa nostra normalment la fem sense.

Segur que cadascú té lo seu "truquillo" ja me'l contareu.

4 comentarios:

Assumpta dijo...

M'alegro que això que t'agrada tant en puguis seguir menjant!! ;-)

Per tant, "només" n'agafaré la meitat, eh? (i, a sobre, la farè en dos trossos, un per a mi i l'altre pel meu marit, que estarà content) :-))

Molt bonic això de "pataca" :-)) al final parlaré com algun de "valtros" o "vatros"... que a mi se m'enganxen tots els accents amb una rapidesa mooooolt gran ;-)

HristoStroichkov dijo...

Com les de la mama... ;)

ximo dijo...

Fins que em vaig casar, allà pel......m'amare en feia totes les nits una, per al germà i per a mi. Després he sortir perdent: primer, un dia a la setmana i després, també un dia i per a quatre.
Això si, sempre sense ceba.

bajoqueta dijo...

Ximo: Home jo ne menjaria cada dia però tampoc és això jeje.
Però segur que lo dia que ne menjes te sap a glòria, encara que sigue a compartir :)