Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 5 de enero de 2009

Pinxos de fruita amb xocolata


Ja fa dos Nadals que ma mare triomfa amb este postre que no costa molt de preparar, i té uns resultats molt bons entre los invitats. Una manera diferent de menjar fruita.
**
Ingredients:
  • fruita variada: massana, plàtan, pinya, kiwi, taronja o mandarina, fresons, pera, etc. (depenent de la temporada se pot posar una cosa o una altra)
  • xocolata fondant

Nota per a celíacs: la xocolata fondant ha de ser d'una marca apta.

Elaboració:

  1. Rentar la fruita, pelar-la i tallar-la a daudets o rodanxes, depenent de com sigue la fruita.
  2. Posar-la en pinxos de fusta, intercalant-la perquè tingue diferents colors.
  3. Fondre la xocolata al bany Maria o al microondes i posar-la a una salsera.
  4. Posar els pinxos al plat individual i tirar per sobre xocolata al gust.

Bon profit!

13 comentarios:

maragda dijo...

Aquest postre és molt bo! Riquíssim. El vaig descobrir en la meua despedida de soltera a sons de mariatxis fa uns quants anyets... Les vegades que l'hem fet a casa sempre ha agradat molt i hi ha que ha repetit! és molt gustós el contrast del fresquet de la fruita amb la xocolata calenta.
Ai quins nervis! aquesta nit passen els Reis Moulinex ;)
Una abraçada quintera
PD ens veurem a la clotxa? :D

bajoqueta dijo...

Jo ne menjo però sense xocolata perquè a mi no m'agrada :)
Però si que diuen que té molt bon contrast.

Els reis Moulinex diu jajajaja. Ai jo de tu l'obriria ja i fas un pa per sopar ;)

Fa molt que no pujo per la Terra Alta, però potser un dia d'estos...

Deric dijo...

així fins i tot jo menjaria fruita!

Jordicine dijo...

M'encanta la pinya... i el xocolata més. Un petó, Bajoqueta.

Assumpta dijo...

Segur que està deliciós!! :-)) i, a més, té un aspecte magnific!!

bajoqueta dijo...

Deric: s'ha de menjar fruita amb xocolata o sense :)

Jordi: Pues segur que hauries quedat content en este postre.

Assumpta: Jo no poso res dolent al meu blog ja ho saps :)

Anónimo dijo...

Que bona pinta té i que senzill!!
Tinc que fer-ho a casa jo també, gràcies per la receta ^^

bajoqueta dijo...

Alexia: i lo bo que té és que agrada a quasi tothom normalment. Ja posaràs una foto per vore com te queden :)

A peu coix. Núria Sagués dijo...

També és el meu postre preferit!!!!
Quan tinc convidats el faig

bajoqueta dijo...

A peu coix: veig que molta gent tira dels pinxitos per fer un postre senzill i bo jeje.

La cuina vermella dijo...

Postres ràpides, refrescants i boníssimes! un 10!

Gemma dijo...

Després de tants excessos, aquestes receptes de postres amb fruita i xocolata amb mesura són perfectes... així no hi ha ningú que no mengi fruita, tan ben tallda i a trossets, oi?

bajoqueta dijo...

La cuina vermella: gràcies!

Gema: hi ha gent que per menjar fruita l'has d'enganyar :)