Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 6 de septiembre de 2009

Porc agredolç




Esta recepta és la segona aportació que presento al recopilatori d'aquest mes de "HEMC - COCINA ASIÁTICA Y ORIENTAL" que este mes ha proposat Núria de CocinArte. .
.
.



.



*
Una recepta que se pot fer de més d'una manera, jo vos deixo la recepta que he provat.
*
Ingredients:



  • 700 g. de porc
  • 1/2 culleradeta de sal
  • 1/2 culleradeta de Maizena
  • 4 cullerades d'oli vegetal
  • 1 pebrot roig o verd
  • 1 tassa de salsa agredolça (jo l'he fet amb ---> esta recepta, doblant ingredients per a aconseguir una tassa)

Nota per a celíacs: vigilar els ingredientes de la salsa, els d'esta recepta són aptes.

Elaboració:



  1. Tallar la carn a daus de 2 centímetres. Mesclar amb la sal i la Maizena.
  2. Calentar 3 cullerades d'oli en una paella gran. Quan estigue molt calent, afegir la carn i saltar 7-8 minuts. Retirar la paella del foc.
  3. Calentar una cullerada d'oli en una altra paella.
  4. Tallar lo pebrot a tires de 5 centímetres de longitud. Afegir a l'oli calent i saltar uns minuts.
  5. Baixar lo foc i tirar la salsa agredolça. Anar donant voltes al pebrot fins que la salsa espesse.
  6. Incorporar la carn i remoure tot junt lentament uns minuts, a foc viu.
Bon profit!

Recepta extreta del llibre COCINA CHINA RÁPIDA Y FÁCIL

.

.

11 comentarios:

Unknown dijo...

¡ Qué tens contactes amb algún xinès aquí a Tarragona, ho sap el Jordi,jaja! Quina bona pinta, al Martin li agraden moltíssim aquest plats. Petons

MaryLou dijo...

Molt bo aquest plat!!! jo vull participar i estic mirant llibres a veure quina recepta poc aportar!!

Betonets

Mònica dijo...

Mmmm! aramateix me la menjaria. M'agraden molt les barreges agredolces.
M`nica

Gemma dijo...

A casa no tenim costum de cuinar plats com aquest, però veient que sembla fàcil m'animes a provar-ho.
M'agradaria participar al HEMC, però desconec el tema de dolços orientals, hauré d'investigar una mica, je je je...

Jordicine dijo...

Ha d'estar boníssim. M'encanta. Un petó, BAJOQUETA.

bajoqueta dijo...

Elvira: no tinc cap contacte amb els xinesos i los seus restaurants, però podria! Aquí al nostre barri, en pocs metres tinc de tot xinès jajaja. Dues botigues de trastitos, una de menjar, dos restaurants, i 3 peluqueries jajajaja.
Espero que t'animes a provar la recepta :)

Marylou: segur que trobes alguna de ben bona :)

Mònica: a mi també m'agrada la mescla dolç-salat :)

Gemma: segur que trobes algun postre per fer :)

Jordi: gràcies!

Deric dijo...

està bo però prefereixo amb vedella

Mercè dijo...

Doncs molt bona sortida a la salsa agredolça! :) A veure si busco una recepta dolça per fer i participar!
Petons!

bajoqueta dijo...

Deric: a vore si posem un plat en vedella pues :)

Mercè: a vore si Gemma i tu, les reines dels postres, ens sorpreneu amb algun postres asiàtic :)

Eva Flores dijo...

Aquest és un dels meus plats prefes! gairebé sempre que vaig al xino me'l demano!!!
pt!

bajoqueta dijo...

Eva: a mi també m'agradava molt, i quasi sempre el demanava quan anavem. Com que ara no puc anar, pos el fem a casa :)