Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

jueves, 15 de octubre de 2009

Canelons de pernil dolç i formatge farcits de bròquil

*

*
Aquests canelons els vaig veure al blog de LA CUINA EN BOLQUERS, i els vaig trobar molt bons, per un dia per menjar la verdura de manera diferent.
*

Ingredients:

  • 250 gr. de bròquil
  • 6 talls de pernil dolç que siguin gruixudetes
  • 6 talls de formatge per fondre
  • beixamel
  • formatge ratllat per gratinar

Nota per a celíacs: vigilar la marca de pernil dolç. la del formatge per fondre i del formatge ratllat.


Elaboració:


  1. Bullir el bròquil, colar-lo i reservar.
  2. Estendre els talls de pernil, a sobre de cadascun poseu un tall de formatge. I repartiu el bròquil per sobre.
  3. Enrotllar els talls de pernil en forma de caneló i anar-los posant a una plàtera que pugi anar al forn.
  4. Posar-hi beixamel per sobre i una mica de formatge ratllat. Gratinar-ho al forn fins que estigui dauradet.

Bon profit!


Recepta extreta del blog LA CUINA EN BOLQUERS

* *

17 comentarios:

Eva Flores dijo...

què fàcils i què bons!!!

Gemma dijo...

Quina casulaitat, jo també els vaig veure a Cuina en Bolquers i els vaig fer... És una bona manera de menjar el bròquil pels que no els agrada gaire menjar verdura, oi? I lliga tot moltíssim, a nosaltres ens va agradar molt!

Jordicine dijo...

No m'agrada el bròquil! Ja ja ja. Petons.

Assumpta dijo...

La primera vegada de la meva vida que vaig probar uns canelons que no eren de la pasta habitual va ser a casa el meu cosí més gran (jo tinc cosins de moltíssimes edats!)

Jo era molt joveneta i vaig pensar que la Montse, la seva dona, havia fet un descobriment fantàstic amb aquells canelons (crec que els seus eren freds, però també boníssims)

Aquests teus tenen un aspecte deliciós! :-))

ddriver dijo...

Mira que facil, ho fare amb formatge no puc menjar betxamel

MaryLou dijo...

Molt bona idea!!! els nens s'ho menjaràn segur!!
Petonets

Juanriu dijo...

Hola Bajoqueta, si que tienen que estar buenos estos canelones, son muy originales y faciles de hacer, un saludo.
JUAN

Unknown dijo...

Quina bona pinta, i lo millor, el bróquil queda tant amagat que segur que no ho notará la Paula, i quina foto més maca. Petonets guapa

Mònica dijo...

Fantàstica recepta, ideal pels que fan dieta i bona manera de camuflar el bròquil si no agrada, que no és el cas!
Una abraçada
Mònica

Anónimo dijo...

Bonísssssimmmmsssss! Quan tingui convidats consultaré les teves receptes, semblen fàcils i bones. Una abraçada.
Àngela.

Ladespensadejoselito dijo...

Me gusta..le metia mano ahora mismo, que hambre !!Y con lo que me gusta el Brocoli y el queso.Una combinación muy acertada. Besos

Kako dijo...

Pienso igual que tu, ideal para comer la verdura de una manera distinta y ademas rica!, que buena pinta. Creo que se acerca la hora de la cena y se me hace agua la boca luego de haber entrado aquí.
Un besote.

Mai dijo...

Fàcil , bo i complert aquest plat , un altra manera de menjar canelons i ademés una manera de fer menjar bròquil a qui no li agrada.
Petonets maca

Mai

Vanesuky dijo...

quina bona recepta, facilets de fer i boníssims, segur!

Petonets maca.

Vanesuky.

bajoqueta dijo...

Gràcies a tots pels vostres comentaris! NO puc contestar un per un que marcho corrent a comprar menjaret per poder fer receptes ben bones.
Espero que els que no heu provat encara la recepta la pugueu fer encara que sigue amb una altra verdura si no vos agrada el bròquil.

Joselito! Aquí nada de meter mano a nada ;) Gracias por pasarte.

OLLES I SOMRIURES dijo...

Quina originalitat. Que bo ha de ser. Salut!!!

bajoqueta dijo...

Olles, estan molt bons, te'ls recomano :)