Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 17 de agosto de 2009

Bombetes de salmó farcides amb formatge fresc

.

*
Per si algú es pensava que bajoqueto no tenia recompensa per la feina feta, va molt equivocat/ada. Quan vaig vore esta recepta al blog d' OLLES I SOMRIURES, vaig pensar en ell, ja que el salmó fumat li agrada molt. I de pas vaig aprofitar per estrenar unes culleretes que vaig comprar ja fa temps a l'Ikea, i estaven allí mortes de fàstic pobretes.
.
Ingredients:
  • salmó fumat
  • formatge fresc tipus Philadelphia
  • opcional per farcir: un tros de nou, avellana, dàtil, etc.
  • per donar forma als bombons: glaçoneres arrodonides o bombonera
  • per presentar-ho: culleretes

Nota per a celíacs: vigilar que siguen d'una marca apta el formatge fresc i els fruits secs o el que fem servir per farcir les bombetes.

Elaboració:
  1. Forrarem els foradets de les glaçoneres amb salmó, deixant un buit on posarem una mica de formatge fresc (i si volem un trosset de nou, avellanes o el farcit que vulguem).
  2. Tancarem les boletes amb el salmó que sobresurt amb compte.
  3. Per treure-les ho fem vigilant de no trencar les boletes (ho podem fer amb l’ajuda d’una punta d’un ganivet. Les anirem posant a les culleretes.

Bon profit!

Recepta extreta del blog OLLES I SOMRIURES

.

8 comentarios:

Eva dijo...

Quina gran idea m'has donat!!!
Salut!!

MaryLou dijo...

Molt bones!!!!
També las faig amb pernil, proba-las!!

Petonets

Assumpta dijo...

Aquestes culleretes per a fer "tapes" són una cucada!! :-))
(Així que a Ikea, eh? jeje)

Què bonic i que bo!! Segur que Bajoqueto va quedar molt content :-))

OLLES I SOMRIURES dijo...

Ei! m'encanta que t'hagi agradat la recepta. A mi com tu dius, em van quedar una mica més rodones perquè has de tenir més picardia. A banda d'utilitzar glaçoneres amb forma rodona, quan les treguis, també pots acabar-les amb la mà arrodonint-les tu mateixa. Ara, trobo que t'han quedat molt bé i molt bé.
Per cert les culleretes made in IKEA, són genials. Gràcies pel suggeriment. Per cert, molt bé això de tenir un bajoqueto que t'ajudi a la cuina.
Salut!!!!!

bajoqueta dijo...

Eva: me n'alegro!

Marylou: benvinguda! ai pos segur que ho provo que a mi el salmó no m'agrada, li vaig fer per bajoqueto :)

Assumpta: són xulis les culleretes eh? :)
bajoqueto encantat de la vida que li agrada molt lo salmó :)

Olles: tot s'ha de dir que ho vaig fer massa ràpid, que se feia hora de dinar i bajoqueto estava al caure. Ho vaig fer amb glaçoneres rodones, lo que al treureu-ho se me van xafar una mica jeje. La pròxima vegada ho milloraré profe, ho prometo :) Les culleretes estes les vaig comprar per què estaven molt bé de preu, són de plàstic, però no es veu i donen el "pego igual :) Les he estat buscant pel catàleg on-line però no les veig...
Bueno bajoqueto entra de tant en tant, la que faig més vida a la cuina sóc jo :) Però si que alguns dies l'enganxo perquè m'ajude :)

Mercè dijo...

Bajoqueta, quines bombetes mes rebones!! :) Les culleretes de l'Ikea son fantastiques per presentar-les. :)

HAVE REAL PIES IN BARCELONA dijo...

Qúé facilito y que rico!
Besos,
Nuria

bajoqueta dijo...

Mercè: bajoqueto feia bona cara quan les va vore :)

Kiwi: pues sí que son facilitas :)