Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 11 de septiembre de 2009

Salsa agredolça II

. .
Una altra salsa agredolça, la vaig fer per acompanyar unes broquetes de porc. Pot servir també per a acompanyar peixos i mariscos de textura consistent.
.

Ingredients:


  • 2 pebrots verds
  • 2 rondanxes de pinya en almívar
  • 2 cullerades d'oli
  • 2 cullerades de vinagre
  • 3 cullerades de sucre
  • 4 cullerades de ketchup
  • 4 cullerades rases de Maizena (jo vaig posar 2 cullerades)
  • 5 cullerades d'agua freda (o més)
  • sal

Nota per a celíacs: triar una marca de ketchup que sigui sense gluten.


Elaboració:


  1. Treure la pinya del seu almívar i tallar-la a dauets. Rentar els pebrots i treu les llavors i tallar-los a trossets.
  2. En una paella amb una miqueta d'oli, ofegar els pebrots, i quan comencin a estar tous, afegir la pinya. Deixar que es faci tot uns minuts.
  3. Incorporar el sucre, el ketchup, y la Maizena dissolta en aigua freda, tot això sense deixar de remoure.
  4. Tirar el vinagre, i quan comenci a espessir, afegir la sal.

NOTA: amb 4 cullerades de Maizena quedava massa espessa, així que li viag posar només 2 cullerades. En el cas que quedi espessa, podem afegir aigua fins aconseguir la textura adequada.


Bon profit!

.

Receta extreta d'un especial de cuina “Las mejores salsas"

.

8 comentarios:

Unknown dijo...

¡Toma ya!, per a nosaltres s'ha acabat anar al xinès, gràcies a tú tot a casa, ets la ruina dels restaurants,jaja. Petons guapa

MªJose-Dit i Fet dijo...

Ostres vaja receptes més bones de la cuina oriental has fet....jo encara no se què he de fer per l´HEMC d´aquest mes...però em copio les teves receptes...petonets

Gemma dijo...

Trobo que el porc i la pinya combinen a la perfecció.
A mi també em sembla que 4 cullerades de maizena són masses, semblaria més un puré que una salsa :)

OLLES I SOMRIURES dijo...

M'encanta, i no l'he fet mai. Serà qüestió de posar-s'hi. Salut!!!!

Margarida dijo...

Sí, una salsa ideal per acompanyar la carn de porc.

ANNAFS dijo...

No l' he provat mai, però amb el toc de la pinya, ha de quedar molt bona.
ptns.

Jordicine dijo...

M'has matat!!! Ja ja ja. Això de agre i dolç alhora no m'agrada. L'he tastat en algun xinès... però no. Petons, cuinera.

bajoqueta dijo...

Elvira: a vore si poso més receptes i feu un menú variat un dia :) I tu ets la ruïna de les pastisseries :P

Mª José: esperem que posen de molt bones per poder anar provant nous ingredients :)

Gemma: de vegades fem broquetes amb pollastre o porc amb pinya i li dóna un gustet boníssim! Massa Maizena... vaig haver d'afegir aigua per un tubo, però va quedar boníssima finalment. Ara ja sé quina quantitat posar-li :)

Olles: clar que si! A vore si vos agrada :)

Margarida: sempre cansen les salses així, però jo la faig de tant en tant i ens encanta :) I acompanyat amb un arrosset mmm

Anna: és diferent de la que vos vaig posar l'altre dia, així proveu quina vos agrada més.

Jordi: a vore si la que poso avui t'agrada més :)