Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 19 de junio de 2009

Biscuit de mascarpone i licor

*
*
El món amb gluten y sense gluten es fusionen en este postre. Jo el vaig fer amb farina sense gluten, però després vaig vore que la persona a qui li havia copiat la recepta, l'havia copiat al mateix temps d'un blog amb receptes amb gluten, un lio, no? jajaja.
*
En resum, que encara que jo el vaig fer amb farina sense gluten, podeu provar-lo a fer amb farina normal, o amb la mescla de farines que ens proposa Marisa, sense haver de comprar farina especial "sense gluten".
*
La recepta amb farina normal i amb Thermomix ----> Recetario Canecositas
*
La recepta amb farina sense gluten i amb Thermomix ----> Cocina fácil sin gluten
*
La recepta que jo vaig fer sense gluten -----> Las recetas de glutoniana
*
Animeu-vos a provar-la, ja que queda molt bo amb lo gustet del licor i tobet amb lo formatge i les clares a punt de neu.
*


*

14 comentarios:

Assumpta dijo...

Ostres, Bajoca!!! A tu ja no et dic més Bajoqueta... a tu, Sra. Bajoca... i, millor encara, potser que li parli de vostè...

Aquest pastis preciós que ja està demanant-me que li clavi una bona mossegada, l'ha fet vostè?

Sí, ja sé que no cal que n'hi demani, que em dirà que el va fer set mesos i un dia i que està més que digerit, però jo el miro i ja m'alimenta... mmmmmmmmmm

Alicia (canelona) dijo...

Uno de los mejores bizcochos, junto con el de crema de almendras, me encantaaaaaaaa!! Te quedó bonito, bonitooo!

No tot són postres dijo...

Amb gluten, sense gluten, thermomix... com vulguis, aquest pastís és maquíssim i segur que boníssim.
PTNTS
Dolça

bajoqueta dijo...

Assumpta: jajaja noooo de vostè no que encara sóc jove :)
He posat este biscuit que me va quedar tant bé perquè bajoqueto havia aconseguit massa fama, i això no pot ser :)
Fa bastants dies que el vaig fer, potser tocaria repetir-lo...

Alicia: a ti también te quedó genial :)
He ido a poner un comentario en tu blog pero me ha dado error varias veces.

Dolça: No me vull ni imaginar com deu quedar amb farina de blat :)

Mercè dijo...

Oh, aquest l'hauré de fer!! El mascarpone li deu donar una esponjositat... T'ha quedat impressionant!! (I jo vinc aquí abans de dinar! ;))
Petons!

ANNAFS dijo...

Mmmm que bo!!!. No he provat mai el mascarpone i amb aquesta recepta ja seria hora. T' ha quedat perfecte. Que l' has fet amb un motlle de silicona?. D' aquests no en tinc cap, i em sembla que li hauré de buscar un lloc i comprar-me'n un.
ptns.

bajoqueta dijo...

Mercè: ja tardes en copiar-lo a tu que t'agraden tant les postres, segur que triomfa entre els teus amics :)

Anna: és boníssim i la gent que l'ha fet avala esta gran recepta :)
El meu és de silicona, d'aquells que te feies la colecció amb La Vanguardia. Menys mal que me la vaig fer ja que ho he fet servir tot i és un gran èxit per poder treure-ho sense que es trenqui.

Gemma dijo...

Je je je... algun cop he intentat seguir el rastre de les receptes, sobretot quan les poso al blog. Però ara ja no ho intento, a vegades pot resultar força complicat :)
Recordo haver llegit una recepta amb mascarpone, veig que l'hauré de provar. I amb el toc de licor.... encara millor!

bajoqueta dijo...

Gemma: és que estem totes aquí copiant-mos i al final ja no saps d'on ha sortit la recepta jajaja. L'important crec jo que és compartir receptes bones. Segur que algú com tu que cuina tant bé els postres li treurà tot el suc a este biscuit :)

Deric dijo...

amb gluten o sense, ha d'estar boníssiiiiiiiiiiim!

bajoqueta dijo...

Deric: aquí quan cuino tant los hi és si és amb gluten o sense, s'ho menjen igual :)

illetapitita dijo...

Aquesta recepta l'he vist a diferents blogs i al final l'hauré de feeer, entre tots en feu venir unes ganes!
Una abraçada!

Adi dijo...

Bueno, bueno, bueno, yo te invito a cenar cuando quieras, a comer y a merendar, pero tu te traes ese pedazo de bizcocho, sin gluten, con gluten o como tu quieras... qué preciosidad de color tiene además.

Realmente es una pasada ver como poco a poco se adaptan recetas para las intolerancias alimentarias actuales (parece que cada vez hay más y a más cosas diferentes). Esto de los blogs funciona muy bien a nivel de educación alimentaria también, verdad?

Besos.

bajoqueta dijo...

Illetapitita: això és que el teu subconscient vol que li prepares i per això te porta a totes les pàgines on està este biscuit jajaja.

Inmaculada: hecho! Yo traigo el bizcocho de postre y tu me invitas todo el agosto :P
No tenemos porque comer pasteles secos envasados puediendo hacerlos en casa, es más trabajo, pero vale la pena. Hoy mismo me he pedido una coca de Sant Joan que muchos la querían tant buena con gluten :)
Gracias a los blogs no me he quedado encallada sin saber que cocinar, pueden adaptarse muchísimas recetas, aparte del pan que es muy difícil, el resto de recetas con un poco de imaginación pueden hacerse.