Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

martes, 11 de noviembre de 2008

Escalopines amb llimona


El gust de la llimona no agrada a tothom, però a mi m'agrada especialment.

Ingredients:
  • 2 llomillets de porc (jo ho he fet amb llom normal)
  • sal
  • pebre
  • 35 g. de mantega
  • 1 culleradeta de farina
  • suc de 1/2 llimona
  • una punteta de ratlladura de llimona
  • 1 culleradeta de sucre
  • 1 vas de crema de llet

Nota per a celíacs: la farina sense gluten evidentment. La crema de llet substituiar-la per nata líquida d'una marca apta, ja que les cremes de llet normalment porten afegit midó de blat modificat.

Preparació:

  1. Se salen i s'empebren els llomillets fets a talls d'un centímetre.
  2. S'enfarinen i se salten amb la mantega.
  3. S'hi afegeixen els altres ingredients l'un darrere l'altre amb rapidesa i en l'ordre exposats.
  4. Si en sobra, és millor rescalfar-ho molt de pressa, sense que bulli.

Bon profit!

Recepta extreta del llibre: "Bistecs i carns" de Mariona Quadrada

3 comentarios:

Assumpta dijo...

Dius que hi ha gent a qui no agrada el gust de la llimona... bé, jo, per saber-ho hauré de provar-ho, oi? jejejeje

:-))))

bajoqueta dijo...

Jo sóc xica-llimona i m'agrada molt :)
Però hi ha gent que lo gust àcid no li agrada.

Anna S. dijo...

Té molt bona pinta, i a mí segur que m'agradarà, perqué també sóc molt "llimonera". Ja t'explicaré. Potser ho faré per dinar dissabte, a veure si la familia no m'ho tiren pel cap...