Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

jueves, 11 de junio de 2009

Galetes dominó

*
Aquesta recepta és la meva aportació al recopilatori d'aquest mes de TODOS COCINAMOS SIN GLUTEN


*
La diferència dels recopilatoris dels altres mesos, és que a part de ser sense gluten, també són sense lactosa. Desconeixia algunes coses, així que he tingut que demanar ajuda per a alguns ingredients. Si voleu saber més coses sobre aquesta intolerància podeu llegir-ho —> aquí .
*
Ja és suficient jaleo haver de buscar productes sense gluten, per a més buscar sense lactosa, la cosa ja es complica més. Tant de bo algun dia els aliments estiguen etiquetats correctament i poder comprar amb total tranquil·litat.
*
Aquestes galetes les vaig vore al blog d'Alegna, LA CASITA VERDE, que és qui ens ha cedit la foto per anunciar este recopilatori. També les vaig vore al blog CANELA Y CHOCOLATE.
*
Dir-vos que lo meu no són les galetes, i no me van quedar tot lo bé que jo volia, hauré de seguir practicant. Però em vaig entestar en fer-les ja que les vaig trobar molt originals i divertides per als xiquets.
*
Si algú vol la recepta amb gluten pot trobar-la als dos blogs d'on l'he tret. I com sempre, si voleu sense gluten i, aquest cop, sense lactosa podeu trobar-la ---> aquí.
*
Bon profit!!
*

16 comentarios:

La cuina vermella dijo...

Una apaortació super original Bajoqueta! Petons.

Núr dijo...

M'encanten! Tot i que després explica a les criatures que no es juga amb el menjar! hihihi

Quan sento anomenar tota aquesta sèrie d'intoleràncies la menjar que hi ha, penso que sóc molt afortunada de no patir-ne cap. Si els productes estiguessin més ben etiquetats, aquestes persones no haurien de patir tant. D'altra banda, si tots mengéssim millor, productes frescos i naturals segurament no patiríem tantes porqueries!

Assumpta dijo...

M'agrada moltíssim com fas servir el teu blog en aquesta doble vertent, d'explicar menjarets bons i de fer divulgació d'aquestes intoleràncies alimentàries que, si fossin ben conegudes, estalviarien molts problemes a aquells qui les patiu.

Segueix practicant amb la maquineta dels puntets de xocolata jejeje

Et felicito pel blog, de veritat!

Gemma dijo...

Que xules que queden, i quin greu menjar-les... després ja no pots jugar més al dòmino, je je je...
No havia vist el tema d'aquest mes, a veure si trec una mica de temps i presento alguna recepta... :)

bajoqueta dijo...

La cuina vermella: gracies! Se queda en original perquè estan una mica mal fetes jajaja.

Núr: bé, la intolerància al gluten es una enfermetat autoinmune, així que menjant bé o malament hagués sortit igualment. Lo de la lactosa també he sentit que surt a gent que te predisposició a tenir-ho. Lo que està clar és que d'altres coses si que surten per culpa de menjar mal.
I com tu dius les etiquetes evitarien molts problemes, ja que de vegades ens enganyen i posen més m... de la que diuen.

Assumpta: en tu no pateixo que estàs ben informada :)
Tinc que practicar en fer galetes i a fer puntets. Pensa que la meua Xurrera-pistola decoradora és nova i encara no la sé fer funcionar. Espero millorar per pròximes receptes :)

Gemma: jo només vaig menjar dos. La resta no han tingut cap pena en menjar-se-les, i això que se quedaven sense joc jajaja. Si no arribes a temps no te preocupes que este mes és complicadillo. Lo mes que ve no hi haurà excusa que serà algo molt i molt fàcil.

Deric dijo...

què divertides!

Margarida dijo...

Això siçí que és original!
Llàstima que sigui una cosa tan efímera, perquè suposo que ningú s'estava d'anar menjant, oi?
I qui guanya, el que ha menjat més o el que ha anat col·locant totes les fitxes?
Un petó

Mercè dijo...

Unes galetes ben originals!! I jo vull, el doble 6!! ;) Que té més xocolata, jiji
Petons!

dolorss dijo...

Les vaig veure al blog de canela i em varen semblar molt originals, son una passada.
Aquestes ens les menjem i en fas unes altres, així pots practicar.
Petons

Eva dijo...

Això si que és originalitat...
Una abraçada!!!

ANNAFS dijo...

Quina passada! Jo crec que sí que t' han quedat bé.
Pots fer una partideta de domini després que se les mengi el que guanyi!.
ptns.

cerise dijo...

¡¡¡Hola !!! gracias por visitarme. Ahora entiendo porque no puedes con las hojas de brick, bueno creo que la sociedad ya se va enterando de esta intolerancia, y muy pronto tendréis a vuestro alcance todo una serie de productos, bueno es lo que os deseo. Por cierto te recomiendo unas paginas estupendas , bueno seguro que las conoces..
http://www.caminarsingluten.com/
y
http://zero-gluten.blogspot.com/
por supuesto hay mucho mas... en estosblogs encontraras muchos enlaces a otros blogs.

Assumpta dijo...

Què mona la "xurrera-pistola-decoradora" :-)))

bajoqueta dijo...

Dèric: i originals :)

Margarida: no va haver joc per motius varios, i si l'hagués hagut segur que uns que me conec jo s'haurien saltat totes les normes jajaja.

Mercè: ui va ser de les primeres fitxes que se va menjar una experta en xocolata, va anar a per ella jajaja. Tu si que saps també!

Dolors: llàstima no poder repartir :)

Eva: gràcies!

Anna: que bona que ets, però s'ha de ser realista, és una humild aportació al món de les galetes, però vist lo que hi ha jo no sóc ni una aficionada jeje.

Cerise: Conozco los blogs sí! Ya lo creo, gracias a estos y otros (que hoy publicaré) he podido introducirme en el mundo sin gluten. Ya ví que le decías a Zerogluten que le pasabas la receta de brick sin gluten. Seguro que en un tiempo la prueba y nos la hace, no se rinde ante nada :)

Assumpta: que te sembla que xula? Lo que clar requereix assaig jeje

MªJose-Dit i Fet dijo...

Nena què maques són, les copio, als nens els hi encantaran, una aportació molt molt bona...petonets

bajoqueta dijo...

Maria José: jo no he pogut fer-les per nens, però los meus catadors oficials no els hi van fer cap feo jajaja