Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

miércoles, 5 de noviembre de 2008

Préssecs amb canyella


Ahir vaig comprar uns préssecs de Calanda i encara que me van costar un ull de la cara (2,95€ el kilo), vaig pensar que valdrien la pena. I no va ser així, gran decepció la meua. Mentre m'estava menjant un mirava blogs de cuina i vaig trobar un on parlava del mateix, 3 0 4 al dia. Així que vaig agafar-li la idea per provar-ho per dinar. Van millorar molt i la canyella els donava un gust diferent.
Ingredients:
  • préssecs
  • sucre
  • canyella en pols

Nota per a celíacs: la canyella en pols d'una marca apta.

Elaboració:

  1. Tallem els préssecs a dauets.
  2. Tirem sucre i canyella per sobre, i ho remenem.
  3. Ho deixem reposar una hora mínim i ja es poden servir.

Bon profit!

Recepta extreta del blog 3 o 4 al dia


1 comentario:

Assumpta dijo...

Mira, m'acabo de menjar una amanida del Viena que m'ha portat el meu marit per dinar (que jo no he sortit i li he demanat) i ara pensava... què menjo de postres? Doncs apa!! El préssec!! jejeje :-))