Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 25 de enero de 2009

Salsa pita a l'all



L'altra nit, en un sopar informal, vaig preparar un altre cop hummus, i esta salsa per a sucar pa de pita o pa. És molt fàcil de fer i va agradar molt a tothom. La que va sobrar la vaig guardar i per acompanyar carns també està molt bona.

*


Ingredients:


  • 200 g. de iogurt
  • 100 g. d'ametlles en pols
  • 1/2 llimona
  • 3 grans d'all
  • 1 rameta de julivert
  • oli d'oliva
  • pebre de Cayena
  • sal

Nota per a celíacs: buscar marques aptes per a les ametlles en pols, i lo pebre.


Elaboració:



  1. Posar en un bol lo iogurt, junt amb els grans d'all prensats i les ametllen en pols.

  2. Afegir el suc de la llimona, 2 cullerades d'oli d'oliva i 1 cullerada de julivert picat; salar-ho, tirar-hi abundant pebre i mesclar-ho tot bé.

  3. Servir la salsa freda o a temperatura ambient, amb unes rametes de julivert.


Bon profit!



Recepta extreta de la revista LECTURAS

6 comentarios:

Assumpta dijo...

Encara en queda? :-)))

Gemma dijo...

Me l'apunto, que amb el iogurt i les ametlles deu quedar molt bona. Pels sopars de pica pica sempre va bé conèixer noves salses, que si no sempre acabes fent el guacamole, l'hummus o el tzatziki...
Això sí, la meva versió sense all, que a casa l'all cru no agrada gaire ;)

OLLES I SOMRIURES dijo...

Fàcil i saludable, que més podem demanar. A favoritos directament. Salut!!!!

Micaela dijo...

Hola Bajoqueta!! Benvinguda al meu blog. M'he alegrat molt de que en visitis. Ara estic mirant el teu blog i m'agrada molt. El posaré en el llistat dels meus preferits. Estic encantada de haverte conegut.
M'agrada aquesta salsa que has fet.
Un petonet i fins aviat!!

MªJose-Dit i Fet dijo...

Ummm això deu ser boníssim, no l´he provat mai a l´hummus però aquesta deu ser exquisita!!!

bajoqueta dijo...

Assumpta: ui esta exactament ja va passar a millor vida :)

Gemma: a natros tampoc mos agrada gaire l'all, però si ho piques bé no se nota molt. Segur que sense també queda de la muerte.

Olles: a vore si vos agrada pues :)

Micaela: benvinguda a tu també. I vaja platerets que mos cuines, eh?

Maria José: anima't a provar l'hummus i esta segur que triomfes.