Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

martes, 5 de mayo de 2009

Gaspatxo de maduixes

**
Vaig vore esta recepta al blog d'"Olles i somriures" i me vaig enamorar. La vaig provar i me quedo amb ella :) Està molt bo fresquet, i amb lo sabor tant diferent podeu sorpendre molt.
*
Ingredients:


  • maduixes o fresons

  • aigua

  • oli d'oliva suau

  • vinagre de sidra o poma

  • sal

Nota per a celíacs: tots els ingredients són aptes.


Elaboració:

  1. Les maduixes es renten, se’ls treu les fulletes i les tallem a trossets. Les anem posant a un potet per poder triturar-les amb la batedora. Afegim una mica d’aigua, ha de quedar amb una textura líquida.

  2. Ho passem pel colador xinès.

  3. Ho amanim amb oli, vinagre i una mica de sal.

  4. Servir ben fresquet.

Bon profit!


Recepta extreta del blog OLLES I SOMRIURES

14 comentarios:

Gemma dijo...

Boníssim, super sa i molt adequat ara que comença la caloreta i les maduixes són tan bones... Jo també hi poso una mica de tomàquet i també queda molt bo ;)

OLLES I SOMRIURES dijo...

Ei, aquesta recepta em sona. M'agrada que les receptes que us proposo si les tasteu us agradin. Aquesta trionfa per la seva senzillesa, oi? A més la potenciació de sabor amb el vinagre fa de la maduixa un aroma especial. Salut!!!!

Mercè dijo...

Un gaspatxo deliciós!! Jo també el tinc a pendents perquè ha de ser realment bo!! A veure si aquest cap de setmana quan tornem de collir maduixes el faig! :)
Per cert, una foto genial!! :)
Petons!

Eva dijo...

Aquesta si que ve de gust... de ben segur que segueixo el teu exemple... entre per la vista...
Una abraçada!!!

maragda dijo...

hOOOOOOOOOOOOOOla!
quina recepta més bona! que acabem d'arribar de la romeria de Gandesa i necessitem alguna cosa així de bona i refrescant.
besets,

Anónimo dijo...

Quina ganaaaaaaa

Assumpta dijo...

Sóc incapaç d'imaginar el gust que pugui tenir... A mi m'agrada molt el gaspatxo tradicional :-)

Ara bé, la presentació t'ha quedat magnífica :-)

Deric dijo...

no sóc gaire de maduixes, però fetes així...

bajoqueta dijo...

Gemma: més sa impossible :) I ja comencen a venir de gust les coses més fresquetes, que fa una calor ja que no veas.

Olles: jo la provaré amb més gent a vore si los agrada. Al principi sobta perquè no saps si serà dolça o salada... però quan la proves i notes lo sabor del vinagre mmm. Gràcies per compartir este secretet de recepta :)

Mercè: Segur que t'agradarà si el proves. Un dia que la foto me queda bastant bé... ai és que sóc un desastre per les fotos :)

Eva: va esta fes-la que és molt facilita i dóna poca feina :)

Luculus: segur que si, que per allà dalt també ha fet molt calor no?

Cesc: vaaa agafa'n un gotet!

Assumpta: a mi també m'agrada el de tota la vida, de la mama per cert jeje. Però este per anar variant algun dia no està mal. No te puc definir lo gust perquè s'ha de provar.
Xula la foto eh? un dia que me queda com cal...

Deric: ai pos a mi m'encanten les maduixes, no m'imagino la vida sense elles :)

La cuina vermella dijo...

wow, quina foto!! quin gaspatxo!!! m'encanta el teu bloc. Molts petons.

Adi dijo...

Me gusta... me gusta mucho.
He hecho ensaladas de verduras con fresas, pero nunca gazpacho de fresas. Lo haré con tu receta.

ANNAFS dijo...

Que original. Un gaspatxo de maduixes! Jo en vull un vaset d' aquests!

Margarida dijo...

Jo seré rara, però no m'agrada gens el gaspatxo tradicional. Quan alguna vegada n'he begut, se'm posa la pell de gallina. Tal com ho sents!
Però... quan vaig veure aquest gaspatxo al bloc d'Olles i somriures, vaig pensar que havia de ser bo. Tu m'ho has confirmat: aquest sí que el faré!
Un petó

bajoqueta dijo...

La cuina vermella: boníssim! A mi si que m'agrada lo vostre blog, jo al costat vostre sóc una aficionadeta.

Inmaculada: pruebalo que fresquito está muy bueno :)

Anna: vaaa agafa'n un :)

Margarida: no ets rara, a cadascú ens agraden unes coses. A bajoqueto tampoc no li agradava perquè no li agraden les coses tipus puré i el pebrot. Però al final va caure als encants del de ma mare i ara li encanta!
Home no té lo mateix gust t'ho puc assegurar, prova'l i no ne faigues molt de moment.