Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

sábado, 19 de septiembre de 2009

Wurstsalat

.
.
Continuo copiant a Elvira, (Los cerezos en flor). Aquesta amanida és per als addictes al formatge, ja que és una mica potent. Podeu fer les salsa amb més vinagre o menys, al gust de cadascú. Crec que és una amanida per menjar una petita ració, ja que omple bastant. Però al meu gust, està de la mort.
.
Ingredients (6 persones):
  • 6 salsitxes frankfurt cuites (wienerli, aquí no crec que les trobeu)
  • 250 g. de formatge Appenzeller o Gruyére o Emmental
  • 6 o 7 cogombres agredolços
  • 1 iogurt natural
  • 2 cullerades soperes de mostassa
  • 1 cullerada sopera de maionesa
  • un raig de vinagre (opcional)
  • julivert fresc picat
  • sal i pebre

Nota per a celíacs: els frankfurts, la mostassa i la maionesa, sense gluten.

Elaboració:

  1. Tallem les salsitxes i els cogombres en rodanxes, el formatge a bastonets. Barregem tot en un bol.
  2. En un bol petit, barregem el iogurt amb la mostassa, la maionesa i el julivert picat. Batem amb unes varetes. Provem de sabor i salpebrem, si ens agrada, podem afegir un raig de vinagre o més mostassa.
  3. Amanim l'amanida amb la salsa i guardem a la nevera fins al moment de servir.
  4. Servim ben fresqueta.

Bon profit!

Font recepta: Blog LOS CEREZOS EN FLOR

.

.

10 comentarios:

La cuina vermella dijo...

Hola estimada bajoqueta!!! el bloc de los cerezos enflor és una meravella. Així ho comprobem aquesta wurstsalat tan espectacular. Un petó enorme.

Assumpta dijo...

Mira què bé!! ja tinc primer plat!! :-)))

Mmmmmm m'agrada!!!

Mentre ho llegia se'm feia la boca aigua jejeje

Unknown dijo...

¡Com t'estimo guapa!,jaja, que el Jordi no s'enfadi, que es amor bloggil e innocent,jaja, ets la millor amiga del món, per a la propera vegada, disfrutarás encara més... i hasta aquí puedo leer!,jaja, quan et trobis amb el meu cunyat ho entendràs. Petons a tú i a bajoqueto. Per cert, t'ha quedat més maca de presentació que la meva.

Jordicine dijo...

'Cerezos en flor' és el títol d'una pel·lícula sensacional! El plat fa bona pinta. Un petó, BAJOQUETA.

Gemma dijo...

Amb aquesta combinació de sabors, ha de quedar una amanida ben potent i gustosa, segur que m'agradaria!

ANNAFS dijo...

Una amanida ben potent, aixó segur.
I hem d' aprofitar que encara venen de gust els plats fresquets...

maragda dijo...

Hola hermosa! quant de temps, eh? quina recepta espectacular, a mi que m'agraden els sabors contundents segur que la disfrutaré molt.
Besades!
Maragda

Cuinagenerosa dijo...

molt bona, aquesta amanida. jo la faig amb patata cuita en lloc o a més del formatge, la provaré així.

Mercè dijo...

Renoi quina amanida més bona! I com tu dius, deu ser potent. :)
I com aquí encara fa caloreta, és ideal! ;)
Petons!

bajoqueta dijo...

Vermellets: Elvira és una meravella, la seua filleta també i el seu marit i el seu fill, i com no els plats que cuina :)

Assumpta: Com que t'agrada el formatge i les amanides segur que esta t'agradaria :)

Elvira: jo no sóc gelosa, si Jordi ho és problema seu jajaja. Si ell està encantat del nostre amor bloggeril i los nostres intercanvis de receptes. Ara no me faigues la pilota que les teues fotos són genials, ja ho saps!

Jordi: No sabiem que era una peli, veus amb tu sempre aprenem del món del cine. L'haurem de buscar :)

Gemma: és potent potent, però si agrada el formatge és boníssima!

Anna: ui jo crec que esta amb lo que m'agrada el formatge la faré també a ple hivern jajajaja.

Luculus: mare de déu! Quant de temps! Ja pensava que no tornaveu mai jajaja. Dic ja los ha tocat la loteria i se n'han anat a vore món :) Pos si t'agraden els ingredients no deixes de provar-la, està molt bona :)

Manel: jo de tu provaria una mica de patata i una mica de formatge, ha d'estar boníssima la mescla. Jo la propera vegada ho faré així ja que amb tant formatge tampoc vaig poder menjar molta :)

Mercè: és potent t'ho asseguro, però molt bona també :)