Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 15 de junio de 2009

Piccolinis George

*
*
Després de penjar esta recepta igual mos posen una demanda los de Buitoni, però voleu dir que lo Sr. Buitoni deu mirar blogs de menjar fet a casa? :)
*
Bajoqueto entra poc a la cuina, però quan entra, fa coses tant originals com estes. Unes simples pizzetes en forma de cassoleta, que podeu farcir del que vulgueu. Són una imitació dels "Piccolinis" de Buitoni i que com són amb gluten no puc menjar. Si lo senyor Buitoni fa piccolinis amb farina sense gluten jo els hi compro :)
*
*
Ingredients (la base és de pizza, lo farcit al gust del consumidor. Vos poso un exemple):

  • massa de pizza estesa molt fineta
  • xampinyons tallats ben finets
  • bacon a trossets menudets
  • panís
  • olives negres sense ós a trossets
  • nata líquida
  • formatge ratllat

Nota per a celíacs: comprobar que tots los ingredientes que poseu són aptes


*
Elaboració:

  1. Tingueu a punt un bajoqueto perquè faigue la feina i vatros poder anar manant :)
  2. Estendre bé la massa de pizza, molt fineta.
  3. Tallar-la en tallapastes rodó, o un got.
  4. Si no tenim moldes petitets de quiche, podem aixecar les parets de cada pizzeta perquè no surtiguen los ingredients que posarem.
  5. Anar farcint al gust: en este cas, vaig fer una salseta carbonara ràpida i després vam anar posant la resta d'ingredients.
  6. Tirar per últim lo formatge ratllat.
  7. Coure al forn fins que estiguen dauradets.

Bon profit!

*

Este vídeo va dedicat a un xic d'ara d'una xica d'ahir :)

*


15 comentarios:

Gemma dijo...

Caram, en Bajoqueto també té traça a la cuina, eh? Llàstima que hi entri poc... :)
He tastat els Piccolinis de la Buitoni, si aquests s'assemblen, serà qüestio de provar-los!

Assumpta dijo...

Apaaaaaa!!! Mira que bé en Bajoqueto!! :-))

Jajaja el nom dels Piccolinis m'ha encantat :-))

Que en quedeeeeeeen? ;-)

Margarida dijo...

Quina sort que tens! Jo crec que el primer punt de l'elaboració ("tenir un bajoqueto a punt") el tinc una mica magre. A casa tots estan a punt per menjar, però per a res més.
M'han agradat aquestes mini-pizzes i el nom que tenen! I segur que són més bones que les Buitoni (que no he tastat, i no crec que ho faci).Avui n'he fet d'escalivada per dinar i jo les trobo boníssimes.

dolorss dijo...

Ostres quina mala passada!!!!
de tots el punts que demanes, 7 en total ...em falta el punt nº 1.
No tinc bajoqueto!!!!
Les mini pizzes son espectaculars!!!

La cuina vermella dijo...

Ja sé quina és la frase de l'estiu: POSA UN BAJOQUETO A LA TEVA VIDA!!!

M'encanta aquesta delícia que t'ha preparat. Sou uns sols.

Anónimo dijo...

Si buenu, fa molt de temps que porto fent masses de pizza, concretament 3 vegades.

La veritat es que vaig tenir que intervindre a perill de menjar alguna cosa uniforme que no s'assembli a una mini pizza, per a més informació mirar fotos 'galetes domino'.

Ara, jo encantant pels elogis. Petons a totes i abraçades a tots.

Bajoqueto.

dolorss dijo...

Bajoqueto, 3 vegades fent pizza ja és tota una experiencia enriquidora.
Els elogis t'els mereixes .
Petons

Mercè dijo...

Felicitats a Bajoqueto!! Jo no he tastat mai els Piccolinis, però si són com minipizzes a casa segur que triomfen! ;)
Petons!
P.D.: Jo, per si de cas, li enviaré el link a l'Alfred, a veure si s'hi anima! ;) jeje

Núr dijo...

...llàstima que no tinc forn, perquè ja tenia un Bajoqueto disposat a fer-ne, amb el davantal posat i tot!!! argh!

bajoqueta dijo...

Gemma: li costa entrar, però sap fer coses bones. Estic demanant-li des de fa temps que faci sushi perquè pogueu vore lo bé que cuina, però li fa peresa jeje.
Dóna més feina que comprar-los fets clar, però se poden congelar i treure'ls per algun dia d'emergència.

Assumpta: com pots vore, pel jersei de bajoqueto això ja fa dies que està fet, menjat i repait jajaja. Hauràs d'esperar a la pròxima ronda :)

Margarida: hi ha pocs bajoquetos que tinguen valor d'entra a la cuina jajaja. Bueno el bajoqueto que jo tinc fuig quan veu els plats bruts eh? :P
No cal comprar-los fets, ja teniu la idea i només cal fer-los amb los ingredients que vos agraden. Uff entre uns i altres m'entra ganes de menjar escalivada, encara no n'he fet enguany :)

Dolors: en un moment te l'envio en Seur i després ja m'el tornes jajaja.

Vermellets: jajajajaja bueno si me paguen drets d'utilització jo el cedeixo :) (ai si me sent).
Vatros si que sou uns sols vermellets!

Bajoqueto: ala no sigues modest que més de 3 pizzes si que has fet, i les tigelles, i moltes de les masses que amasses tant bé :) Ah, i la magnfica fondue!
Mmm en quant a les galetes, vale que no van quedar les millors del món, però crec que no va anar cap a la basura eh!! jajaja

Mercè: pressiona'l pressiona'l a vore si algun dia mos prepara algo :)

Núr: si tens bajoqueto, busca corrent un forn que estan boníssims! Ai no tens forn al teu piset? Quina llàstima!

ANNAFS dijo...

A mi, com a la majoria, també em falta el primer punt. Ell em diu que la seva feina és tant o mes important que la meva : ell és el "tastador oficial " de casa., dons les meves filles a vegades... ni tastar-ho.
Ostres aquest programa de " 300 millones" Quins temps... Només dos canals sense mando a distàcia( sovint monopolitzat per una persona ) ...

Sonia Martín Mateo dijo...

Pero qué cosa más rica a estas horas, que va empezando a ser la hora del aperitivo. Para mi todos los Piccolinis. Un abrazo. Sonia

bajoqueta dijo...

Anna: si si això de ser el tastador ja m'ho conec jajaja. Pos si que fa molt de temps d'este vídeo. Sent la reina del zapping com sóc, no m'imagino la tele sense mando.

Sonia: la verdad es que hacen entrar hambre de verlos :)

Margarida dijo...

Doncs mira: entrar per cuinar, no, però si s'han de rentar els plats, això sí, sobre tot si hem tingut convidats i he hagut d'estar força temps a la cuina preparant-ho tot! O sigui, que no em queixo, perquè una cosa va per l'altra. Sí em queixo dels fills, que ni cuinen ni netegen: només mengen! Sempre tenen una excusa per escapolir-se'n!

bajoqueta dijo...

Margarida: bueno llavors si neteja plats ja és un gran que. Jo amb bajoqueto tampoc me puc enfadar perquè treballa molt i estudia, i arribar a casa i trobar el menjar fet és lo mínim que pot fer una parada com jo jajaja. Però de tota manera ja l'he avisat que a les vacances pringarà! :)