Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

jueves, 27 de agosto de 2009

Enrotllats

.

.

Enlloc de fer un bocata, vam decidir fer un enrotllar, que ve a ser el mateix però amb el farcit amagat dins. Jo vaig fer la massa amb farina sense gluten, però podeu fer-ho amb alguna massa de pa, pizza, o bé amb pasta de full comprada (cosa que vos estalviarà molt de temps). Ho he vist per molt llocs i segur que alguns ja ho heu provat.

.

Podeu farcir-ho de salsitxes de Bratwurst, de Frankfurt, pernil dolç, formatge, bacon, etc.; i també pot posar-se dins mateix la mostassa i el ketchup.

.

Vos deixo la recepta per fer la massa amb farina sense gluten:

.

Enrotllats sense gluten

.

.

9 comentarios:

HAVE REAL PIES IN BARCELONA dijo...

Qué ricos para cuando sales fuera y quieres llevar algo para picar.
Besos,
Nuria

Assumpta dijo...

Doncs no és pas mala idea!! :-))

Eva Flores dijo...

una de les receptes que tinc pendents.t'han quedat d'allò més bé!
pt!

Marta dijo...

Sempre que miro el teu blog abans de dinar, m'agafa una gana..... hauré de fer-ho després. Això no convé.

ddriver dijo...

me l apunto!!

La cuina vermella dijo...

Com molen aquests enrotllats!!

Deric dijo...

demà jo penjaré una recepta però no tinc ni idea si té gluten o no...

OLLES I SOMRIURES dijo...

Quina bona idea. Per cert avui he tastat els teus canapés de formatge i melmelada de tomàquet. Què bo! Salut!!!!!!

bajoqueta dijo...

Kiwi: pues si, yo que no puedo llevarme depende que pan, ya dije que esto sería genial para alguna merienda por ahi :)

Assumpta: ara ho patentaré, i me faré milionària i podré comprar-me una cuina nova :) (Amb una casa ben gran per poder posar dins la cuina).

Eva: Pos treu-la ja de la carpeta de pendents i posa-la a la de receptes fetes, segur que t'encanta :)

Marta: fa dos dies que he estat amb un dels meus mals de panxa que ja són típics, i no podia menjar quasi res. Tu no saps lo que vaig patir veient blogs de menjar, vaig haver de tancar jajaja.

Ddriver: apunta-la i fes-la eh ;)

Vermellets: vatros dos si que moleu! que mos teniu encantats amb les vostres fotos i les vostres receptes :)

Deric: ara vaig a vore-la a vore si me la puc menjar :)

Olles: jo me vaig olvidar de comprar brie ahir snif, que ne volia fer este finde. A vore si proves això, que també està molt bo. I vatros rai que podeu comprar l'hojaldre fet i en un moment podeu fer uns enrotllats genials :)