Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 7 de noviembre de 2008

Arròs a la cubana


L'arròs a la cubana és un plat que faig algun dia de la setmana que no sé què fer. És ràpid de fer i fàcil, i normalment los ingredients que se fan servir los tenim a la nevera.


Ingredients:
  • arròs
  • salsa de tomàquet
  • ou
  • plàtan

Nota per a celíacs: la salsa de tomàquet si és feta a casa millor, si és compra vigilar que sigue sense gluten.

Elaboració:

  1. Posem a bullir l'arròs.
  2. Mentre calentem la salsa de tomàquet.
  3. Fregim un ou.
  4. I per últim passem un plàtan tallat a làmines per la paella.
  5. Podem decorar-lo al gust de cadascú.

Bon profit!


10 comentarios:

Deric dijo...

Mai se m'acut de fer-lo perquè l'arrós no em queda al seu punt, és molt difícil (per mi) trobar-lo.

bajoqueta dijo...

Ala pos si este plat és dels més facilets que hi ha. Prova-ho amb calma segur que trobes el punt de l'arròs :)

Deric dijo...

ja t'ho diré

Assumpta dijo...

Tinc gana!! Que en queda una miqueta, si us plaaaaaau? :-)

bajoqueta dijo...

Assumpta a la nit no és bo menjar arròs a la cubana, espera't a demà a dinar :P

Anónimo dijo...

hola,

m'agrada molt el teu blog de cuina (les fotos i la senzillesa amb què ho expliques) i em dones moltes idees per fer.

Una pregunta, perquè afeigeixes platan?

gràcies

bajoqueta dijo...

Gràcies a tu Raquel, no faig plats gaire complicats perquè m'agrada que la gent pugue copiar-los també. Però ja pujarem de nivell eh!
El plàtan l'afegeixo per què a moltes receptes que surten als llibres el posen. A mi m'agrada i dóna un gust diferent, i fa contrast amb el salat de la resta d'ingredients. Si no tinc tampoc poso.

Jordicine dijo...

Senzill i boníssim. A mí m'encanta. Una abraçada.

Anónimo dijo...

moltes gràcies!!
ahir ho vaig fer per dinar i hi vaig col.locar plàtan i és veritat que li dona contrast diferent al plat!!

gracis

bajoqueta dijo...

Raquel, gràcies per explicar-me això. Sóc feliç en poca cosa, si després de fer lo menjar, rentar plats, penjar la recepta, algú me diu que ho ha provat i li ha agradat jo encantada :)