Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 14 de septiembre de 2009

Hot dog cake

. .
Esta recepta se m'havia passat de posar-la aquí, ja que només l'havia posat a l'altre blog de receptes sense gluten. I mereix la pena posar-la crec. Agrada per igual a menuts i grans.
.

Ingredients:

  • 3 ous
  • 150 g. farina de blat
  • 130 ml. de llet sencera fresca (jo he posat llet semi-descremada)
  • 50 ml. d'oli de gira-sol
  • 50 ml. d'oli d'oliva
  • 1 cullerada de mostassa de Dijon Louit
  • 1 paquet de salsitxes de 8 unitats
  • 8 g. de llevat
  • 100 g. de formatge en pols parmesà (he posat 75 g. de emmental)
  • sal i pebre

Nota per a celíacs: la recepta sense gluten la podeu trobar ---> aquí

Elaboració:

  1. Tamisar la farina amb el llevat.
  2. Templar la llet juntament amb la barreja dels dos olis.
  3. Barrejar els ous, la mostassa, la farina i el llevat.
  4. Afegir la llet amb l'oli.
  5. Afegir el formatge ratllat, la sal i el pebre.
  6. Passar les salsitxes per farina, sacsejar i reservar.
  7. Engrasar i enfarinar un motlle de cake. Posar una mica de massa i unes salsitxes, una mica més de massa i més salsitxes. Per finalitzar, afegim la resta de massa. Es pot afegir una saltxitxa per coronar el cake.
  8. Coure amb el forn preescalfat a 180 º C, durant 40 minuts aproximadament, sempre depenent del forn.
  9. Servir tallat a rodanxes.

Bon profit!

Recepta extreta del blog ZEROGLUTEN, dins del menú anticrisi.

.

12 comentarios:

Juanriu dijo...

Una receta muy original y parece buena buena un saludo.
JUAN

Ma-Poc dijo...

D'entrada sembla estrany...

Gemma dijo...

Ja ho crec que es mereix posar-la aquí! Amb farina normal, segur que agrada gual a tothom, és com un hot dog però molt més vistós!

Assumpta dijo...

Ja sé que ara no són hores... però faig una mossegada. Noia, ho sento, tinc gana :-)))

Unknown dijo...

Al seu día ja vaig deixar un comentari,però com m'agrada tant tot lo que fas, diré que als meus fills quan ho preparo em diuen que on és la Mónika, que quan ho ha preparat,jaja, la teva recepta es fantàstica, ens agrada molt. Petons cosa guapa

ANNAFS dijo...

Vaja! sí que és original i segur que agrada a petits i grans, com molt bé dius.

Tati dijo...

Uau! Increïble! Sembla un contrast impossible... s'haurà de tastar!

OLLES I SOMRIURES dijo...

Molt original, si senyora. Que bona. Salut!!!!

Cuinagenerosa dijo...

estic segur que sí que agrada a petits i a grans, una recepta molt original i apetitosa.

bajoqueta dijo...

Juan: es un cake diferente, y queda muy bueno :)

Ma-poc: però si el proves està boníssim!

Gemma: ui i amb farina sense gluten, sinó s'enteren s'ho menjen i ben bo que està jajaja.

Assumpta: dona a les 2 del matí no són hores de menjar... però és la millor hora perquè no hi ha ningú més menjant per aquí :)

Elvira: ai em menjaria als teus fills! jajaja. Sobretot a la teua filla que és tan tendreta ella jajaja. Si te canses me l'envies que jo li faig de "niñera". Besets!

Anna: quan hi ha gana aquí s'ho menjen els grans i els petits, t'ho dic jo que els grans no li van fer cap lleig jajaja.

Tati: no és gens difícil i per una festa és genial! :)

Olles: gràcies!

Manel: gràcies a tu també!

Mercè dijo...

Jo no sóc massa de hot dogs, però imagino que s'hi pot posar pernil dolç o alguna altra cosa i quedaria igual de bo, no? :)
Petons!

bajoqueta dijo...

Mercè, segur que amb qualsevol variació queda bo :)