Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 19 de julio de 2009

Orecchiette

*
*
Bajoqueta no té temor de noves receptes i se llança a provar qualsevol recepta que li posen per davant. Este cop només vos puc ensenyar la recepta que vaig fer sense gluten.
*
*
No van quedar bé al 100% però és que això de fer "orecchiette" té la seua tècnica que jo definiria més com un art. Innocent de mi al vore este vídeo, vaig pensar que no seria tant difícil. I ben equivocada que anava. De gust estaven molt bons, però de forma s'han de millorar.
*
Vos deixo dos enllaços perquè veigueu què són i unes fotos de com se fan: aquí y aquí.
*
Si vos animeu a fer-los ja me contareu. I sinó al mercat hi ha de fets i amb més bona forma :)
*
*

14 comentarios:

Assumpta dijo...

Però si de gust estava bó, què més vols? :-))

I de segon un bon tall de carn? Pit de pollastre? Lluç?

Bajoquetaaaa has de menjar de tot!! :-)

ANNAFS dijo...

No n' he fet mai i tampoc n' he comprat.
Si eren bons, és el que compta.I fan prou bona pinta...

A peu coix. Núria Sagués dijo...

M'agrada com experimentes. Sempre he pensat que em compraria una màquina de fer pasta.
Però no sé...
bloc pa amb oli i xocolata

La cuina vermella dijo...

Bajoqueta ets collonuda!!! quina passada d'Orecchiette!!

OLLES I SOMRIURES dijo...

Que original, això d'experimentar és genial. Salut!!!!

Eva Flores dijo...

et felicito! jo no m'atreveix a fer pasta cassolana i a tu t'ha quedat estupenda!

MªJose-Dit i Fet dijo...

Que no van quedar bé al 100%????? mare mevaaaa jo no he fet mai pasta i a mi em pareix que aquestes orecchiette són perfectes!!!! petonets

Eva dijo...

Se m'acumula la feina, però prometo posar-me al dia amb les teves receptes...
Una abraçada!!!

Margarida dijo...

No he fet mai pasta fresca, però t'asseguro que tenen molt bona pinta. Que no semblen orecchiette? Qualsevol altra forma ja ens va bé! El que compta és el gust, i si aquest era bo... no cal capficar-se!

bajoqueta dijo...

Gràcies a tots i totes pels vostres comentaris d'alabament a l'intent de fer Orecchiette, dir-vos que se milloraran però que ara per ara els italians me posarien un 4,9 només :)


Assumpta: de gust molt bones. I això que no li vam posar cap gran salsa.
Bueno algo de carn si eh? Però de peix no no :)

Anna: Potser a un super normal no trobes, però al Carrefour o l'Eroski segur que si.

A peu coix: jo tinc una màquina de fer pasta! Allí morta d'aborriment pobreta. Hem dit que estes vacances l'estrenem amb bajoqueto, aviam si és cert i vos poso una recepta...

Vermellets: ai mireu amb molt bons ulls com ja he dit uns ñoquis xafadets jajaja.

Olles: hi tant que s'ha de provar a fer de tot, i la cuina té tantes coses que no te les acabes :)

Eva: gràcies! Jo admiro els teus pans veus! Et queden genials!

Maria José: com els vermellets tu ho mires amb molts bons ulls ;)

Eva: atabalo amb tantes receptes, no? jajaja Però segur que alguna podràs provar.

Margarida: jo si vull deixar de menjar les formes normals ara tinc que començar a fer-la jo, sinó al mercat del sense gluten no hi ha gaire cosa. Però en poc temps espero que ho vagin ampliant, sinó ale a fer-ho a casa :)

Mònica dijo...

A mi em semblen fantàstiques aquestes "orecchiette", i encara més sense gluten, amb el que costa treballar aquesta farina!!, jo no he aconseguit mai pasta fresca sense gluten i que quedi bé. Té molt mèrit el que has fet, i t'han quedat perfectes!!!.
Mònica

bajoqueta dijo...

Xocolata: costa esta farina tant pegalosa i amb tant poc cos. Però bajoqueta no se rendirà jajaja

Mercè dijo...

Doncs gràcies per la informació!! Ara que ens hem aficionat en això de fer-nos la pasta a casa, en prenc nota! :)
Però, no sé perquè dius que no t'han sortit bé, si fan una patxoca... que diuen: menja'm! ;)
Petons!

bajoqueta dijo...

Mercè: jo he comprat pasta sense gluten congelada i alguna marca o no m'agrada gens, o bé és caríssima! Així que estem fent pràctiques per avaratir costos jeje.
A les fotos no se veu bé, però van quedar que no se sabia que eren jeje