Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 26 de julio de 2009

Pingüíns

.
.
A causa del canvi climàtic, els pingüíns han decidit baixar a Tarragona en busca d'aire fresquet, diuen que els han vist per Port-Aventura. Abans havien estat per casa “LAS RECETAS DE MAMÁ” i al foro de MUNDORECETAS.
.
Ingredients:
  • olives negres sense os
  • rodanxes de pastanaga
  • formatge blanc per a untar
  • escuradents

Nota per a celíacs: el formatge blanc ha de ser d'una marca apta.

Elaboració:

  1. Tallar les pastanagues en rodanxes. Treure un triangulet de cada rodanxa que introduirem en la meitat de les olives fent-lo servir de pic.
  2. Fer una incisió a lo llarg a la resta d'olives, i farcir amb el formatge d'untar.
  3. Montar els pingüíns amb ajuda dels escuradents: la rodanxa de pastanaga seran les potes, damunt posar l'oliva farcida de formatge, que serà el cos. I el cap serà l'oliva amb el pic.

Bon profit!

Recepta extreta del blog “LAS RECETAS DE MAMÁ” y del foro MUNDORECETAS, publicada por Bellablanca
.

13 comentarios:

Deric dijo...

Ostres tu! Què divertits!!!

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Oh!!!!!!!!!!!
M'encanten!

Assumpta dijo...

Jajajaja quina coseta tan simpàtica!! :-))

Quasi ha de fer llàstima menjar-los!! :-))

Mercè dijo...

jajajaja, que divertits!!! Ostres, i no et sap greu menjar-los? ;)
Petons!

Eva Flores dijo...

jejejej divertidíssims!!!! potser viatgen cap a barcelona...

Marta dijo...

Ens has donat una bona idea per quan tinguem convidats. Molt original!

ANNAFS dijo...

Donçs si volen que vinguin cap al Berguedà, que segur que estem una mica mes fresquets....
Son super divertits i molt originals.
ptns.

Mònica dijo...

ja,ja,ja! quina gràcia aquests pingüins i que originals!
Els he ensenyat al meus fills i ja tenen ganes de fer-los.
Molt, molt originals!
Mònica

Margarida dijo...

Quina cosa més divertida! Ja t'imagino preparant aquests pingüins amb un somriure a la cara! Això és com jugar a cuinetes! Fantàstic si tens nens a casa que t'ajudin a preparar-los.
M'encanta aquesta recepta!

Eva dijo...

Que simpàtics... jo crec que no me'ls podria menjar...
Salut!!!

bajoqueta dijo...

Gràcies a tots pels vostres comentaris!

Espero que els pugue provar i fer-los amb los vostres fills, si és que teniu :)

Crec que és una bona manera de sorprendre als convidats, a més que no costen gaire de fer, només heu de tenir tots los ingredients preparats i anar montant.

Jo no els he provat, ja que els vaig fer per un dinar que no vaig anar, així que no sé quin gust tenen. Però los catadors me van dir que estaven molt bons :)

Unknown dijo...

Holes!!!
Ahir xafardejant pel teu blog vaig trobar aquesta recepta del Pingüins! Qué original i divertida!
Els vaig fer ahir mateix per obsequiar a les meves cosinetes belgues!!! Van quedar xulíssims i van triumfar més que la Coca-cola!
Només els hi van posar una "pega"... no tenen ulls??!!jejeje Els nens es fixen en tot!!!

bajoqueta dijo...

Cristina: jajaja, són del que no ni hi ha els xiquets, se fixen en tot tot tot. Un altre dia poso un altre animalet que tinc però que si que té ulls :)
M'alegro que tinguessen tanta fama, i que els pingÜinets vagin viatjant per tot arreu :)