Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 6 de marzo de 2009

Truita de botifarra d'ou



Lo dia de Dijous "jarder" me vaig quedar sense truita, però al cap d'uns dies me vaig negar a deixar de provar la truita de botifarra d'ou. Mai n'havia menjat i la veritat és que no serà l'última. Hi ha una altra versió que es feta amb fesols blancs, però esta ja la provaré un altre dia.

L'he tret d'un blog que fa poc que he descobert i que sembla molt interessant. "MENJA SA". Recomano donar-li una ullada.

*

Ingredients:


  • 100 gr. de botifarra d’ou
  • 4 ous mitjans
  • 1 cullerada sopera d’oli d’oliva
  • sal

Nota per celíacs: com tot l'embotit, buscar una botifarra que sigue apta. Jo la vaig trobar al Bonpreu de la marca SALGOT.


Elaboració:


  1. Pela la botifarra, i de cada rodanxa fes-ne 4 talls.
  2. En una paella amb l’oli calent salteja-hi els talls de botifarra.
  3. Mentrestant bat els ous amb una mica de sal, i quan ho tinguis aboca-ho a la paella amb la botifarra, i qualla la truita al gust.

Bon profit!


Recepta extreta del blog "MENJA SA"

7 comentarios:

maragda dijo...

I que bona que és! a Bajoqueto també li agrada?
Besitos!

Gemma dijo...

Val més tard que mai, je je je... I qualsevol moment és bo per degustar una truita de botifarra d'ou com aquesta... té una pinta boníssima!
A casa no falla mai pel dijous llarder ;)

Adi dijo...

No creo que me sea posible conseguir aquí en Mallorca esa butifarra tan especial, pero lo intentaré con la normal que traen de Cataluña, me parece una receta realmente original.
Ah, me encanta el nombre de tu blog, un magnífico refrán.
Un abrazo.

bajoqueta dijo...

Luculus: estava molt bona. Bajoqueto s'ho menja tot, menys los purés :)

Gemma: sí he fet dijous jarder una mica tard. Ja ho vaig comentar, natros feiem de pataca, carxofa, etc.

Inmaculada: en el Caprabo quizás encuentres.
Gracias, el nombre del blog viene de que esta frase la decía siempre mi abuela cuando nos llamaba para comer, y claro no siempre le hacíamos caso :)

Assumpta dijo...

Tinc gana!!! MOLTA GANA!!!

Anónimo dijo...

Hola Bajoqueta! Precisament la marca salgot és la que vaig fer servir jo també ;) A l'endemà ens en vam fer un entrepà, i era boníssima!

bajoqueta dijo...

Assumpta: jo també sempre tinc gana de vore blogs de cuina jajaja

Menjasa: jo ne de comprar més que la vull repetir per en fessols blancs :)