Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 29 de mayo de 2009

Pebrots farcits de tonyina i ou dur

*
**
Una petició de bajoqueto, perfecta per la calor que està venint (o que ja s'ha quedat).


Ingredients:
  • 6 pebrots del "piquillo" sencers, en conserva
  • 1 llauneta de tonyina
  • 1 ou dur
  • maionesa
  • una miqueta de salsa de tomata o ketchup


Nota per a celíacs: la maionesa, la salsa de tomata i lo ketchup sense gluten.


Elaboració:

  1. S'escurreixen bé los pebrots.
  2. S'escurreix la tonyina de l'oli, i es xafa una mica amb una forquilla.
  3. Es pica l'ou en trossets molt menuts.
  4. Es mescla la tonyina amb l'ou picat, s'afegeix una mica de maionesa i la salsa de tomata o lo ketchup.
  5. Una vegada tot ben mesclat, se van farcint amb compte los pebrots.


Bon profit!

16 comentarios:

Gemma dijo...

Una bona combinació, perfecta per ara que fa calor.
Em sembla que tens en Bajoqueto ben mimat, je je je...

La cuina vermella dijo...

ideal i fantàstics per aquesta calor que ja ens fa. petons.

Assumpta dijo...

Aplaudeixo el bon gust de Bajoqueto :-))

Sargantana dijo...

És fantàstic, una plat refrescant i que no et fa suar mentre el prepares. Ideal per aquests dies de calor

Eva dijo...

mmmm, ja m´agradaria tastar-los ja...
Salut!!!

Deric dijo...

jo això ho he fet amb ous, amb pebrots no. Podem substituir els pebrots de pot per uns de naturals?

ANNAFS dijo...

Magnífic!. Jo aquesta combiació d' ous, tunyina i maionesa la faig servir per farcir altres coses, no se m' havia acudit fer-la per farcir pebrots. Me l' apuntto.

dolorss dijo...

Oh, que bo... i ben fresquet de l anevera!!!! apa que no en sap de demanar el bajoqueto;-)

OLLES I SOMRIURES dijo...

Han de ser deliciosos. Salut!!!!

Margarida dijo...

Aquest farciment també el faig jo, però no ho he provat mai amb pebrots, i crec que fan una bona combinació. Suposo que amb pebrots escalivats quedaran igual de bons (és que jo no acostumo a comprar gaires coses en conserva)
Una abraçada a la bajoqueta i al mimat de casa.

bajoqueta dijo...

Gemma: que si està mimat amb lo menjar? ai si jo te contés... però ell fa vore que no li faig mai res que li agrada, i si cau algo millor que millor jajaja.

vermellets: fa calor veritat? jo segons quines coses ja no les menjo, ja estem de ple a l'estiu. La picada de ditxosa mosca negra este cap de setmana m'ho ha demostrat :)

Assumpta: ja saps tu que tonto no és :)

Sargantana: és molt ràpidet de preparar, així que lo pot fer qualsevol persona.

Eva: en propers dies haurà repetició que bajoqueto ja remuga jajaja. Si vols baixar ja saps :)


Deric: sí clar, si vols fer-ho amb pebrots sense envasar cap problema :)

Anna: bajoqueto, que ho va menjar no sé on i m'ho va demanar :)

Dolors: demana més que lo govern! jajaja Però clar jo encantada de fer-li coses bones.

Olles: i ben fresquets entren que no veas :)

Margarida: és un farcit molt comú en ous, pos prova-ho així que segur que també vos agrada. Jo tampoc compro moltes coses envasades i més a l'estiu que hi ha tantes coses bones i a bé de preu. Pots fer-ho perfectament amb tiretes de pebrots escalivats a casa, segur que estarà molt més bo :)

Jordicine dijo...

Compro! M'encanten els pebrots!!! Un petó.

Mercè dijo...

Mira, una bona recepta de cara a l'estiu!! I a més, ara que ja hem trobat pebrots del piquillo aquí la podrem fer! ;)
Petons!

bajoqueta dijo...

Jordi: pos a comprar pebrots i fer-ho que costa molt poquet :)

Mercè: ai què bé que n'heu trobat són tant bons! Jo ho vaig fer en envasats per anar ràpid però tot lo que sigue natural millor :)

Sonia Martín Mateo dijo...

Me encanta la combinación, y es que los pimientos del piquillo son riquísimos. Te copio la receta ya mismo. Un abrazo. Sonia

bajoqueta dijo...

Sonia: ale pues a copiar, espero que les guste a tus invitados, o a quién sea :) Por cierto, tienes un blog genial ;)