Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

lunes, 19 de enero de 2009

Cigrons amb pollastre i rovellons



Este plat a l'hivern i calentet senta molt bé. Se fa en rovellons. Als Ports de Besseit, als de la neu ;) surt esta varietat de bolet. Ara fa molt de temps que tinc l'oportunitat d'anar a buscar-ne. Això sí, dir-vos que és tota una experiència, al principi costa trobar-los, però un cop trobes un vas trobant-ne més. Este cop ho he fet en rovellons en conserva. No poso quantitats, ja que depen de per quanta gent voleu fer-la, jo normalment faig per dos menjades.



Ingredients:


  • cigrons

  • pits de pollastre tallats a dauets

  • rovellons

  • 1 fulla de lloré

  • ceba

  • tomata

Nota per a celíacs: ingredients tots aptes si els feu servir frescos.


Elaboració:



  1. En una paella, fregir lo pit de pollastre i retirar-lo.

  2. Sofregir la ceba i la tomata.

  3. Afegir los cigrons, lo pollastre, los rovellons, lo llorer i afegir aigua (jo faig servir l'aigua amb que he bullit los cigrons).

  4. Deixar bullir fins que baixe lo brou i los cigrons estiguen al seu punt.

*


Bon profit!

D'altres que també l'han cuinat:

7 comentarios:

Unknown dijo...

Nyam, nyam, nyam...

Acabo de dinar i ja se'm fa la boca aigua.

OLLES I SOMRIURES dijo...

Això calentet ha d'estar rebó. Fàcil i complert. M'apunto aquesta recepta,m'ha agradat.
Salut!!!!

Jordicine dijo...

Aquest sí que no. Els cigrons és el que menys m'agrada de tot!!! Un petó.

La cuina vermella dijo...

Ideal per aquests freds que ja s'acosten.

maragda dijo...

Què bons que deuen estar, ens l'apuntem! Si pases pel nostre bloc tens una sorpreseta. Petons

Deric dijo...

té bona pinta però jo no li posaria rovellons perquè no m'agraden gaire

bajoqueta dijo...

Joan: ja no ne queda.. una altra vegada serà :)

Olles: segur que si la proves agradarà, i en un plat menjes carn i de tot.

Jordi: molt malament! S'han de menjar llegums!

La cuina vermella: que s'acosten i que ja fa jeje.

Luculus: gràcies pel premi, però massa responsabilitat per passar-lo :)

Deric: ai amb lo que m'agraden a mi... espero que algun altre bolet si... jo quan no tinc poso xampinyons.