Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

viernes, 28 de noviembre de 2008

Mousse de formatge mascarpone


Lo formatge mascarpone prové d'Itàlia, té un gust peculiar. Si en voleu saber més podeu mirar esta pàgina de Gastronomia. Avui dia se troba a qualsevol supermercat, però si no el trobeu el podeu substituir per formatge d'untar tipus Philadelphia. Un postre bastant calòric per fer molt de tant en tant. L'he fet amb les dues presentacions i amb les dues crec que queda bé. La copa per als que los agrada més lo formatge i los gotets per a qui volen fer un tastet només.

Ingredients:
  • 200 gr. de formatge mascarpone o qualsevol altre d'untar
  • 150 gr. de nata per a montar
  • 60 gr. de sucre
  • 1 ou
  • opcional: melmelada de fruita (he posat de freses, però se pot fer amb qualsevol)

Nota per a celíacs: utilitzar marques aptes del formatge d'untar, de la nata de montar i de la mermelada de fruita.


Elaboració:


  1. Mesclarem a la batidora uns minuts, l'ou, el sucre i el formatge mascarpone.
  2. Per una altra banda, montarem la nata.
  3. Amb molt de compte, i amb una espàtula, mesclarem a poc a poc, de dalt cap a baix la mescla del formatge i la nata.
  4. Ho posarem en els recipients amb que ho servirem. Posant si volem una culleradeta de melmelada al fons, i a sobre la mousse.
  5. Deixarem la mousse al congelador mínim unes dues hores abans de servir.


Bon profit!

3 comentarios:

Assumpta dijo...

Té una pinta increíble :-))

Però jo seria incapaç de muntar la nata... què hi farem :-) més val que em dediqui al punt de creu i vingui a menjar aquí que m'ho trobo fet jejeje

bajoqueta dijo...

Assumpta: estava tant tant bo :)
Jo tampoc era capaç abans, però ara amb los meus aparatitos faig de tot jeje. Cadascú lo seu, jo de punt de creu no ne ser fer.

Assumpta dijo...

Jejeje em fa dentetes ;-)))