Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

jueves, 3 de diciembre de 2009

A LA TAULA I AL LLIT TANCA

.
Com algunes persones ja sabeu tinc un altre blog amb les mateixes receptes que aquí però redactades en castellà. Hi ha moltíssima gent amb celiaquia que busca receptes, i posar-les en català vaig semblar que no seria una bona idea ja que hi ha gent de tot arreu i no tothom l'entén; així que vaig crear l’altre blog. Fins ara he tingut temps de posar les receptes als dos llocs, cosa que suposa molta feina. Però m’he cansat de blogger (cada dia va pitjor), i d’altra banda, he pensat que tindria molt més temps per cuinar i fer d’altres coses si ho unifico tot en un. Em fa molta pena deixar este blog i el nom de bajoqueta, però tot sigue per una bona causa. De moment continuarà obert i aquí queden les receptes.

Gràcies a tothom que ha visitat este blog durant tant de temps. Vos espero a:
.
o al recopilatori que tenim i que vos animo a participar:
.
.

19 comentarios:

Gemma dijo...

Molt bé, a partir d'ara et seguirem a glutoniania!

dolorss dijo...

Bajoqueta, tard o d’hora això havia de passar, costa molt mantenir 3 blocs i si tenim en comte que dos son el mateix és lògic que hagis fet aquest pensament, l’important , crec i tu també, és poder ajudar a la gent amb aquest problema tant desconegut i tu ho fas i saps que parlo per experiència, els teus consells van ser d’un valor incalculable.

Estaràs igual amb nosaltres , l’únic que la teva “cuina” ara serà Las recetas de glutoniana”.

No és un adéu per sempre, és un adéu per uns instants....

Un petó molt gran!!!!!

Deric dijo...

uo! a mi m'agradava aquest, ara m'ahuré d'acostumar a l'altre!
:(

MaryLou dijo...

Doncs, res, canvio l'adreça i ja està!!!
Petonets

Kako dijo...

Pues nada, te seguiremos en el otro y ya está!
Adelante con tus buenas recetas que ayudan a todo el mundo.
Besotes!

Eva Flores dijo...

Doncs et seguiré a l'altre bloc.
Se el que és tenir dos blocs oberts, jo també els tenia i vaig fer el mateix que tu.
L'altre el mantinc obert per si es vol consultar però ja no l'actualitzo.
pt!

Mònica dijo...

Bajoqueta, de fet no tanques del tot. Podrem seguir les teves receptes i les teves explicacions.
Segur que els celíacs castellanoparlans t'ho agraïran.
Una abraçada
Mònica

Mercè dijo...

Monica, em sap greu que hagis de deixar aquest blog. Pero si un ja es molta feina, imagino que amb 3 encara mes!!
Petons!

MªJose-Dit i Fet dijo...

L´important és continuar tots en contacte!! així que els qui t´em seguit aquí ho farem allí o on calgui...petonets

Juanriu dijo...

Hola Bajoqueta, igual que los demas se cambia la direccion y a continuar pasando por tu blog, que haces unas recetas muy buenas y sobre todo para la gente que las necesita sin gluten, un saludo y suerte.
JUAN

rits dijo...

oh, per un moment m'he espantat! xò et continuarem seguint a l'altre blog!

Unknown dijo...

Nos pasamos a glutoniana a la de ya, cap problema, lo importante es no perderte de vista, y yo como seguidora fiel, contigo al fin del mundo,jaja. Petonets amiga

maragda dijo...

Quin ensurt que m'has dat! però ara mateix et segueixo amb l'altra.
Besets nina!

Receptes.org dijo...

Una llàstima el tancament :-(

ANNAFS dijo...

Així que ara ja no tindrem la Bajoqueta, sinó la Glutoniana. Bé és igual, jo et seguiré igualment...
Encara no sé com has pogut mantenir tan de temps 3 blogs! Jo amb un ja vaig de bolit..
ptns.

bajoqueta dijo...

Gemma, allí t'espero :)

Dolors, encara així ara tindré 4 eh? jajaja. El dels contes (que al juny s'acabarà), el de llibres i dos de cuina. Així que avorrida no estic no jajaja.Tots els blogs de cuina donen idees per cuinar coses noves, com el teu, però el meu a sobre ajuda a buscar nous productes, etc. I també a fer pa en panificadora que em montaré una consulta jajaja.
Espero vore't també per allà que només canviarà l'aspecte, per la resta seran les mateixes receptes :) Res d'adéus, fins ara!

Deric, és molt millor l'altre, a mi m'agrada molt més wordpress, te deixa fer moltes més coses i va molt millor que blogger :)

Marylou, ens veiem allà!:)

Kako, mejor para ti que allí están en castellano también jeje. Nos vemos :)

Eva, és que és una matada haver de repetir receptes, jo ho feia perquè tenia temps, però vull fer altres coses també. Ara estarà molt més recollidet :)

Mònica, tinc un munt de receptes pendents per penjar, així que això no tancarà durant molts de dies. Els celíacs que no entenen el català ja ho tenien molt fàcil amb l'altre blog, i ara millor que estaran molt més acompanyats als comentaris :)

Mercè, ai a mi també em fa peneta que li tinc molt de carinyo, fa pocs dies que l'he tancat però sé que era una bona decisió. Ens veiem a l'altre espero :)

bajoqueta dijo...

M. José, ja ho crec! Jo espero vore-vos a tots per allà, que vos traduiré les receptes eh? No vos queixeu jajaja :)

Juan el catalán que escribe en castellano jeje, gracias! Te espero allí también, y a ver si un día ponemos algo para tu dieta :)

Rits, no em perdreu de vista així com així jeje. T'espero allà :)

Elvira, y yo contigo al fin del mundo y más allá :)

Maragda, respira a fons ha sigut un petit susto jajaja. No marxo no marxo jeje.

Receptes.org, guanyarem tots, jo en més temps i vatros amb moltes més receptes ja ho voràs :) T'espero a l'altre blog.

Anna, me sap greu per bajoqueta, m'agradava molt el nom, però la vida és un canvi continuo :) Espero les teves visites a l'altre blog.

jorditib dijo...

Llàstima, però em sembla que no és tan complicat, hi ha el traductor i és pot traduir qui no ho entengui. El que passa que sempre hi surt perdent el mateix....per aquesta regla de tres, tothom a escriure en anglès i llestos. El peix gros és menja el petit.
"Al vent" www.miradesalvent.blogspot.com
Salut!!

bajoqueta dijo...

Jordi! No te queixes! A vore ves a l'altre blog i voràs lo que poso. jajaja.

Que no deixo d'escriure en català... simplement unifico tot en un blog, menys feina i tothom guanyarà perquè podré posar més coses. T'espero allí eh! :)