Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

sábado, 5 de julio de 2008

Simone Ortega


Aquesta setmana ha mort una de les persones que ha aconseguit arribar a molta gent amb el seu llibre de cuina, "1080 recetas de cocina", Simone Ortega. Ha entrat a moltes cases i ens ha ajudat a endinsar-nos al fascinant món de la cuina. Ja en vaig parlar en el meu primer post, que ha sigut un llibre de referència per a mi. Encara que l'edició que tinc no té fotos, amb la manera que està explicat no són necessàries (he aprés a llegir millor després del que em va passar amb la sal), i t'agafen ganes de provar-les totes. I que jo de gran vull ser com ella i haver pogut provar tot lo munt de receptes que tinc. Sempre quedarà en cada una de les receptes que farem dels seus llibres.


2 comentarios:

Assumpta dijo...

Ai, a mí que sempre m'alimento de menjar preparat i en canvi m'agrada treure el cap per aquest bloc!!

Admiro la gent que cuina bé... la meva sogra és fantàstica. Ella diu que va perdent facultats... potser sí que es fa gran, pobreta i ja no experimenta i inventa tant, però segueix sent una cuinera extraordinària.

Tú ves provant aquestes receptes que jo les aniré menjant amb els ulls...

Glòria dijo...

Estic molt d'acord amb tu... jo també tinc el llibre, també d'una edició bastant antiga. I la veritat és que val molt la pena!