Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 28 de diciembre de 2008

Lo meu regal


Des de fa uns mesos que estem experimentant en diferents masses de pa. Aconseguir pa sense gluten és tota una odisea. I avui ha sigut lo no va más, ja que ho hem fet en la meua superpanificadora que vaig demanar per Nadal. Se pot fer pa normal i també ve amb uns estris per fer baguettes petitetes. En un primer moment no sabia per on començar i no entenia les instruccions. Però ha vingut bajoqueto i m'ha ajudat a fer lo primer pas. Així que avui per dinar hem tingut pa acabat de fer, calentat i tobet. Ha sortit una mica boterut però de gust estava molt bo. Millorarem la recepta i segur que en uns mesos serem uns experts. Així que esta panificadora entra al món dels trastets de bajoqueta.




17 comentarios:

La cuina vermella dijo...

apa quin regal més xulo que t'ha cagat el tió, eh??
Quins pans més xulos: volem molt sovint entrades sobre pa, val?
una abraçada!

Assumpta dijo...

Tinc GANA!!

Senyora, si us plau, que seria tan amable de donar-me una llesqueta d'aquest pa tan maco? :-))

Assumpta dijo...

Per cert... estic malament, eh? jajaja
A la màquina he llegit "Home bread bajoqueta" :-))

Deric dijo...

uapalà! quin peaço regal!

bajoqueta dijo...

La cuina vermella: ara cada dos o tres dies receptes noves de pa :)

Assumpta: ja te'n portaré un dia, no te poses nerviosa ;)
jajaja baguette!! no bajoqueta.

Deric: no va ser sorpresa però a mi me va fer una il·lusió increïble, i després de provar lo pa que surt me l'ha quedo segur :)

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Ostres! Jo també me'n volia comprar una.
Ja ens diràs com va.

bajoqueta dijo...

a peu coix: no m'arrepenteixo gens, avui per sopar he tornat a provar lo pa i estava molt molt bo. Al forn queda una mica més sec.

Eva Flores dijo...

Hola!
He arribat al teu blog saltant de blog en blog. Jo fa temps que tinc una panificadora moulinex i li estic treient molt de profit.
Espero que la disfrutis.
Un salut!

http://petiteboulangerie.blogspot.com

bajoqueta dijo...

Eva: impressionant el teu blog i els teus pans. L'afegeixo a la llista dels que visito, segur que em donaràs molt bones idees :)

Anónimo dijo...

Apa, que maca es la panificadora, felicitats!

A veure si algun dia em compre una, que a casa es menja molt de pa i em vindria molt bé ^^

bajoqueta dijo...

Alexia: en lo meu cas no tinc cap lloc on comprar pa del dia, com a mínim ara lo dia que tindré ganes podré fer-me'n i menjar-lo ben calentet :)

maragda dijo...

Oh! oh! oh! txica quina xulada! deuries alimentar a base de bé el tió! Ara mateix ho afegim a la nostra carta als reis mags :)
Una besada i que la disfrutis!

bajoqueta dijo...

Luculus: vaig amenaçar al tió en que me'l comprés jeje.
La disfrutaré jo i més gent que a menjar pa acabat, ni que sigue sense gluten s'apunta tothom.

maragda dijo...

Pobre tió! me l'imagino acollonit en veure lo garrot :D
Ara que no ens llegeix ningú, els reis ens en porten una igualeta: han deixat un paquet embolicat, però hi ha un llibre d'instruccions i un de receptes molt sospitós a la taula de la cuina, i el meu marit ha sortit escopetejat a buscar farina de força ;)
Una abraçada quintera

bajoqueta dijo...

Luculus: jajaja en ciutats diferents estarem barallant-mos per fer lo pa més bo del mon :)
Llàstima que no podrem compartir receptes, però idees sí.

Deric dijo...

deus estar molt enfeinada fent pa, no?

bajoqueta dijo...

Deric: no te penses, la màquina ho fa tot quasi és una passada :)
Ara mentre estic fent una magnifica truita de verdures per dinar, s'està coent un pa que sortirà just a l'hora de seure'ns a taula :)