Las mismas recetas en castellano y otras más de panes en: LAS RECETAS DE GLUTONIANA

domingo, 16 de marzo de 2008

Programes de cuina

No vull fer només un recull de receptes a este blog. També vull parlar d'altres coses i si algú té idees estic oberta a parlar de qualsevol tema que estigue relacionat amb el món de la cuina.
Una de les coses que vaig trobar a faltar al marxar de Barcelona, és la diversitat de botigues i restaurants per comprar i provar coses. I un dels meus programes preferits que feien a Barcelona TV. Me vaig enterar fa poc que se va acabar. Al fons m'alegro, ja que si no el puc vore jo que no el veigue ningú (dolenta que sóc). El programa se deia PLAT COMBINAT. Era original, ben fet i molt interessant. A part de parlar de receptes de cuina, parlaven de llibres de cuina, de restaurants, de botigues, etc. M'agradava tot, les imatges, com estava fet, la musiqueta que posaven, el temps que durava, tot! Ara l'Óscar López, el presentador del programa, fa un altre relacionat amb llibres a TV2, segueix un estil de programa bastant semblant. Però no és lo mateix, jo trobo a faltar PLAT COMBINAT (ara, encara que no podeu vore'm, ploro de pena, per haver de vore merdes de programes enlloc d'este).


Si teniu temps mireu-ne un, val la pena, vos teniu que registrar, però no demanen gaire cosa,
----> cliqueu aquí per vore un programa. Al cercador, a programa trieu: "plat combinat, i de data màxim lo dia 29 de desembre de 2007.





No hay comentarios: